Перейти к содержанию

Fiat Doblo 1.9D не заводиться.


_peccator_

Рекомендуемые сообщения

Привіт. Fiat Doblo 1.9d  замінили двигун.  Двигун прислали поштою. За словами власника авто, "новий"  двигун знятий з робочого авто  (дивилися відео).  Компютер DCU3F залишився старий. На старому двигуні стояв механічний насос. На "новому" lucas epic. Авто не заводиться. Постійно присутні помилки p0251 — клапан зменшення тиску топлива, p0380 — реле свічок накалу, p0110 — датчик температури води, p0404 — датчик положения egr. Проводки на свічі накала нема. 

Помилки читав fiat ecu scan та  alfaobd. Найбільше цікавить помилка p0251. В alfaobd описується помилка як замикання клапана на масу.  Що це за клапан і де на насосі він знаходиться? (ремонтом топливних не займаюся). Пробував в alfaobd запускати тест клапанів. Клапан зменшення тиску часто клацає (як форсунка газова) , а клапан збільшення тиску рідко (ніби запускається тест реле). З цього зробив висновок, що проводка ціла. Також заміряв опір клапанів і датчиків насоса (інформацію брав з польського сайту). Заміряв на контактах роз'єму комп'ютера. Ніби в межах норми. Тільки між 6 та 7 контактами фішки насоса 6,64кOm замість 2.7кОм. Але наскільки я розумію це контакти датчика температури, і 2.7кОм має бути при 25℃. Оскільки опір нормальний, то подумав, що проблема в комп'ютері. Власник привіз 2 комп'ютери. "Рідний" 2001р, а інші 1996 і 1997р. На них крім цих 4 помилок ще присутні помилки по ключу іммо. Помилки не видаляються. Авто не заводиться. Пробували заводити на поліролі. Працює поки є поліроль. Іншого насоса, щоб попробувати нема. Може хтось з таким стикався? З одної сторони, якщо мають нормальний опір клапани  і клацають, на тесті, то вони мають бути справні. І раз комп'ютер їх включає, то він теж має бути робочий. А з іншого боку чому тоді є помилка по клапану і авто не заводиться? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Если насосы разные то и эбу будут разные. Без свечей тоже можешь не завести, и ещё насосы Lucas капризны к наличию воздуха в системе.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Що значить різні насоси і різні комп'ютери? Я думав на цих двигунах всі насоси lucas однакові. А на рахунок комп'ютерів, то не в курсі чи сумісні dcu3f різних років. 

Двигун на поліролі робив, якби солярка подавалась, то точно б розвоздушився. Та й груша є. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Какой код двигателя что стоял и что поставили? Лукасы развоздушить не просто, работы на полироли недостаточно.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Привіт.

P0251 - Несправність управління дозуванням палива паливного насоса 

Думки такі: 

1. Якщо помилка не видаляється чи з'являється відразу після перезапуску запалення (без провертання стартером), то скоріше за все проблема електрична.

2. По опису автора: скоріше всього це результат того, що блок управління ОЧІКУВАВ запуск і роботу ДВЗ, а цієї реалізації не сталося, тому ЕБУ записує цю помилку... Тоді причина механічного характеру, наприклад неправильне регулювання роботи ПНВТ...

Зверни увагу, на це...

Скоріш за все прописані параметри у "регуляторі" не стикуються з даними в ЕБУ...

Тому і б'є помилку...

IMG_20250202_200936.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Чому замінили двигун? Можливо проблема з проводами до клапану, перевірь під навантаженням

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Код двигуна не знаю. Завтра зможу глянути. Але старого двигуна код  навряд чи дізнаюсь. Власник казав що не було що ремонтувати. Коли авто притягнули, то помітив що стрілка тахометра не рухалась. Діагностика показала помилку датчика колінвала. Підігнув контакти на роз'ємі і помилка пропала. Решта контактів також підгинав. Не допомогло.  Помилки не стираються. Після запалення присутні. Зі слів власника  відкручували клапан (що між трубками, які йдуть на форсунки). І якщо нажати, то солярка йде. 

А які конкретно дроти провірити під нагрузкою? Діагностика каже низький рівень сигналу (це ж не обрив а коротке). Повторюсь що провіряв тестером на коротке, і опір в межах норми. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

59 минут назад, _peccator_ сказал:

Код двигуна не знаю. Завтра зможу глянути. Але старого двигуна код  навряд чи дізнаюсь. Власник казав що не було що ремонтувати. Коли авто притягнули, то помітив що стрілка тахометра не рухалась. Діагностика показала помилку датчика колінвала. Підігнув контакти на роз'ємі і помилка пропала. Решта контактів також підгинав. Не допомогло.  Помилки не стираються. Після запалення присутні. Зі слів власника  відкручували клапан (що між трубками, які йдуть на форсунки). І якщо нажати, то солярка йде. 

А які конкретно дроти провірити під нагрузкою? Діагностика каже низький рівень сигналу (це ж не обрив а коротке). Повторюсь що провіряв тестером на коротке, і опір в межах норми. 

Перевір чи бачить оберти зі знятим розьємом із дпрв , на них бачить також  оберти з роспредвала

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не думаю що буде бачити оберти. Але провірю.  Коли була помилка по датчику колінвала, то не бачило. Підігнув контакти на роз'ємі і побачило. Тут було явно видно, що один пін розігнутий. Решта було + — в нормі. Але коли знову не завелась і помилка по клапану далі була, то став підгинати всі контакти. 

По датчику ротора пише 3.2 градуса кут випередження. Ніби норм. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Декілька разів допомагала перепайка транзистора у ебу, щоб він піджарився було достатньо незажатих клем на акумуляторі... Тільки на цих ебу треба вікно пиляти в пластику, пізніше зможу зробити фото ...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А які транзистори там підходять? Теж думав про це. Вже думав пиляти і дивитись на транзистори. Не знаю правда який саме відповідає за ту помилку. Оскільки опір на елементах насоса в межах норми, то подумав що проблема в ебу. Власник приніс ще один. І як йому казали робочий. В ньому "вікно" вирізане  і  запаяне над епромкою. Мабуть хтось іммо редагував.  Так там та ж помилка по клапану. Тобто є 3 ебу і в усіх помилка p0251.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 02.02.2025 в 10:53, _peccator_ сказал:

Компютер DCU3F залишився старий. На старому двигуні стояв механічний насос. На "новому" lucas epic.

Так підкиньте блок с тогож авто що і двигун ,схеми вроді однакові але чомусь , є дві назви системи керування двигуном

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В тім то й річ, що нема компа від двигуна. Коли притягнули авто, то я відразу запитався де комп від мотора (донора). Сказали що ті, хто возять двигуни, компютери не возять. та й та епопея з двигуном за їх словами почалась давно. Ймовірність знайти комп від двигуна з донора нульова.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В парі з DCU3F працює такий насос як на фото. Також вказав на фото транзистори, які перепаював... 

IMG_20250204_123124.jpg

IMG_20250204_123128.jpg

IMG_20250204_123138.jpg

IMG_20250204_124151.jpg

IMG_20250204_124157.jpg

p/s: Блок знайшов в себе у хламі, тому в такому стані))))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 03.02.2025 в 10:03, omdm сказал:

Наверное не заводился.

Це зрозуміло, я мав на увазі з якої причини заміна двигуна. Можливо хибна заміна?!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

27 минут назад, Fedina сказал:

з якої причини заміна двигуна

Не смогли завести и решили поменять. Теперь не заводится этот. 😁

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...