Роман кар Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня Всем привет столкнулса с такой проблемой заменил клапан егр и приступил к адаптацыи, сначала адаптиревал дросель при 90 градусах а потом егр при 30 но в первом окне где должно быть напрежениэ у меня по нулямя проверил провода к блоку мультиметрам они дзвонятса,а чом может быть причина? Клапан бракован или блок управления неработает Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Pinelop Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня он может там егр удален программно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Роман кар Опубліковано 31 серпня Автор Поділитися Опубліковано 31 серпня В таком случае чек бы не светил на приборке Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Pinelop Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня ну почему же.смотря как удалили.считайте содержимое эбу тогда будет все более понятней Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EviCar Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня Так егр на какой заменен новый / бу. Если бу может он тоже такой же) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Роман кар Опубліковано 31 серпня Автор Поділитися Опубліковано 31 серпня Новый конешно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня https://carmasters.org/topic/64362-єгр/#comment-804028 Какой двигатель, какая ошибка на старом егр? Какая теперь ошибка. ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Роман кар Опубліковано 31 серпня Автор Поділитися Опубліковано 31 серпня Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
dreyteller Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня А что за ЭБУ стоит, если ММ маловероятно что его отшит. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Роман кар Опубліковано 31 серпня Автор Поділитися Опубліковано 31 серпня Marrlli 4mv Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VADIK-VOLT Опубліковано 31 серпня Поділитися Опубліковано 31 серпня Я адаптировал так, нагрел мотор до 90 градусов, Васей в базовых установках выбрал 60 канал (дроссель электронный), 98 канал если электронный с тросиком, потом сразу 74 (ЕГР). Бывало не адаптировалось, приходилось дроссель промыть и заново, тогда всё проходило. greencamp 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Rusik UA Опубліковано 1 вересня Поділитися Опубліковано 1 вересня 14 часов назад, Pinelop сказал: он может там егр удален программно Осталось дело за малым найти кто его в софте удалит,хотелось бы посмотреть на удаление! AvtoDym 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AvtoDym Опубліковано 1 вересня Поділитися Опубліковано 1 вересня MM 4MV это на столько говно, на сколько только можно себе представить. Там не всегда даже нормально можно записать прошивку, чтоб этот блок не уложить спать) Приходится флеш отдельно для бекапа выпаивать) На счет тюнинга- никто не хочет брать их. Потому что ГОВНО) Какой то подсос воздуха и все, магнети марелли пишет такую ересь) Alpine ua і Rusik UA 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти