a_electric 218 Опубликовано 22 марта Поделиться Опубликовано 22 марта На столе подай питание на блок. Замерь напряжение питания датчика. Должно быть 5в. Потом замерь напряжение на сигнальном проводе датчика. Должно быть 0.5в. power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 22 марта Автор Поделиться Опубликовано 22 марта 3 минуты назад, a_electric сказал: На столе подай питание на блок. Замерь напряжение питания датчика. Должно быть 5в. Потом замерь напряжение на сигнальном проводе датчика. Должно быть 0.5в. Це щоб переконатися в справності електронної частини? На датчику 4 контакти на яких контактах перевіряти? Один з контактів зводиться на масу на 16 або 47 пін роз'єма Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Ан.Дрей 100 Опубликовано 22 марта Поделиться Опубликовано 22 марта 1 час назад, power5 сказал: залипає цей датчик тиску, Та цічого там не заліпає , ви не забувайте , що блок потрібно встановити або підключити в такому положені як блок встановлений на авто. power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 22 марта Автор Поделиться Опубликовано 22 марта Замовив ще один блок, як прийде встановлю тоді відпишусь. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 27 марта Автор Поделиться Опубликовано 27 марта Сьогодні нарешті закінчилася ця історія з ABS на Турані. Отримав ще один блок абс (це вже четвертий) і нарешті він робочий. Встановив, замінив кодування під своє авто, прокачав, адаптував, і доречі помилки по датчику g201 не було відразу, навіть ще без прокачки, а отже перевіряти можна без встановлення просто підключивши роз'єм, в 5 групі вимірювань тиск показав 0.5 бар що входить в норми для проведення адаптації. Все ж таки важко було повірити в те, що три блока з розбірки та один власний були з однаковими несправностями. Дякую всім хто відгукнувся. доречі після пробного заїзду тиск став на рівні 0,3 бара Volf542, Studebeker и kryk11 3 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Cosmogear 1 Опубликовано 27 марта Поделиться Опубликовано 27 марта В 22.03.2024 в 18:16, power5 сказал: Міняю електричну частину абс разом з гідроблоком одним цілим не від'єднуючи друг від друга Я так розумію, що коли блок абс лежить десь на поличці на розборки без рідини то в ньому залипає цей датчик тиску, а отже потрібно шукати щоб його зняли з авто й відразу відправили так є більші шанси що він працюватиме. Ну не зовсім , привозили і із сміття і вони прошивалися і працювали , часто не правильно кодують і адаптують , після кодування обов'язково пройти адаптацію по всім пунктам , особливо де потрібно натискати на педаль гальмів що аж руль відриваєш з сідушкою , як пройдете все правильно - воно запрацює 😉 power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Malina 436 Опубликовано 28 марта Поделиться Опубликовано 28 марта 11 часов назад, power5 сказал: Все ж таки важко було повірити Якщо ви купляєте запчастину віком під 20 років, та ще й яка статистично часто виходить з ладу (болячка дуже розповсюджена), то імовірність неробочої б/у дуже імовірна. Така ж ситуація з дросель ними і подібними електромеханічними вузлами. power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Vasilitallin 48 Опубликовано 28 марта Поделиться Опубликовано 28 марта Блоки эти больны на датчик давления, приходили и бу неисправные по датчику, и поставленные бу накрывались по датчику через некоторое время. Я клиента сразу предупреждаю о проблеммах с бу, все телодвижения за его счет. power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Volf542 171 Опубликовано 28 марта Поделиться Опубликовано 28 марта Кстати разбирал пару, часть соленоидов выдиралась с корнем при отделении электро от гидро части, настолько прикипает от попадания воды, что их снять даже на разобранном не совсем легко....) power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Liubomyr_pr 1 Опубликовано 5 сентября Поделиться Опубликовано 5 сентября В 27.03.2024 в 18:11, power5 сказал: Сьогодні нарешті закінчилася ця історія з ABS на Турані. Отримав ще один блок абс (це вже четвертий) і нарешті він робочий. Встановив, замінив кодування під своє авто, прокачав, адаптував, і доречі помилки по датчику g201 не було відразу, навіть ще без прокачки, а отже перевіряти можна без встановлення просто підключивши роз'єм, в 5 групі вимірювань тиск показав 0.5 бар що входить в норми для проведення адаптації. Все ж таки важко було повірити в те, що три блока з розбірки та один власний були з однаковими несправностями. Дякую всім хто відгукнувся. доречі після пробного заїзду тиск став на рівні 0,3 бара Можеш мені підказати, чи варто ставити блок, якщо після під'єднання дає помилку g-201 але тиск показує - 041бар без під'єднання до гідравліки Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
greencamp 274 Опубликовано 5 сентября Поделиться Опубликовано 5 сентября 5 минут назад, Liubomyr_pr сказал: Можеш мені підказати, чи варто ставити блок, якщо після під'єднання дає помилку g-201 але тиск показує - 041бар без під'єднання до гідравліки G201 це не помилка Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Liubomyr_pr 1 Опубликовано 5 сентября Поделиться Опубликовано 5 сентября Такі помилки Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 5 сентября Автор Поделиться Опубликовано 5 сентября 1 час назад, Liubomyr_pr сказал: Можеш мені підказати, чи варто ставити блок, якщо після під'єднання дає помилку g-201 але тиск показує - 041бар без під'єднання до гідравліки Що за авто? Який рік? Встанови, прокачай та адаптуй. В залежності від того яке в тебе авто датчік може бути не в гідроблоці а зовнішній, також по цій помилці потрібно перевіряти перемикач педалі тормоза Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Liubomyr_pr 1 Опубликовано 5 сентября Поделиться Опубликовано 5 сентября 1 час назад, power5 сказал: Що за авто? Який рік? Гольф плюс 2007 1.6 механіка Дякую за відповідь. Блок як ти описав. Історія точно як в тебе з нюансами. Я б ще це назвав словами присказки "скупий платить двічі, дурак - завжди". Я дурак, думав, що мені блок відемонтують... Блок, який стояв на машині, датчик тиску показував 94 бар. Блок, який "відремонтовано" і зараз стоїть га машині, на ньому - 214 бар Цей, що я підключив без підключення до гідравлісної системи. На двигуні гідроблоку одинакові номери. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 7 сентября Автор Поделиться Опубликовано 7 сентября В Встановлюй, прокачай систему, та адаптуй і повинно запрацювати. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Solll 0 Опубликовано 5 ноября Поделиться Опубликовано 5 ноября Доброго вечора! Підніму тему Допоможіть, будь ласка, розібратися Авто VW Touran 2007 1.4 АТ Горит на приборці ESP, на клавішу не реагує . Тиск по датчику G201 на заведенному авто -19,78 bar, почитавши на просторах інтернета, зробив висновок, що блок здох, або може тільки одна з його частин (механічна там де стоїть сам датчик). Помилки що маю по старому блоку https://ibb.co/Q6Rx8Z7 https://ibb.co/c2WKnfn Замовив з розбірки інший блок з такими ж номерами електроної частини та механічної, встановив цілком ( не зміюючі механічну частину блока ) , кодування прийнялось зі старого. Але тепер маю інші помилки та скинути їх не можу, або може пристрій потрібен інший. Можливо треба адаптувати, але не знаю як. https://ibb.co/B2JyVYV https://ibb.co/smmwg3C Бентежить помилка по сенсору G419, по якій на просторах пишуть, що заміна датчика або блока ABS Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 5 ноября Автор Поделиться Опубликовано 5 ноября Доброго вечора Для початку зробіть адаптації, та перевірте чи точно таке кодування блоку абс, якщо не таке то перекодуйте. Якщо після цих операцій помилка по датчіку G419 не зникне, то спробуй його замінити(знаходиться за магнітолою або нижче неї) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Solll 0 Опубликовано 5 ноября Поделиться Опубликовано 5 ноября 37 минут назад, power5 сказал: Доброго вечора Для початку зробіть адаптації, та перевірте чи точно таке кодування блоку абс, якщо не таке то перекодуйте. Якщо після цих операцій помилка по датчіку G419 не зникне, то спробуй його замінити(знаходиться за магнітолою або нижче неї) Доброго Знайшов інформацію як правильно треба адаптувати - завтра спробую! Кодування залишив з попереднього блоку - кодування приймається! Перевірити кодування - ви маєте на увазі в записах у себе ? Датчик за бардачком! Питання в тому що коли підєдную рійний блок то помилки по G419 немає. Та і тиск по новому блоку бентежить, він в допуску ? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Liubomyr_pr 1 Опубликовано 6 ноября Поделиться Опубликовано 6 ноября В 07.09.2024 в 07:29, power5 сказал: В Встановлюй, прокачай систему, та адаптуй і повинно запрацювати. Найперше хочу подякувати за допомогу користувачу power5. Ви мені дуже допомогли. Розкажу як я переміг мій блок. Встановив третій бв блок ABS, прописав кодування відповідно автомобілю, появились помилки даного блоку: - 01486. провірка функціонування системи - регулювання кутового давача -g85 - адаптація давача тиску -g201 - давач поперечного прискорення -g200 Як адаптував. В кінці першого коментаря під спойлером. Дві проблеми виникли Провірку функціонування системи довго не міг скинути, аж нарешті прочитав на форумі що потрібно зайти в групу 104 і натиснути "виконати". І вуаля. Друга проблема - адаптація давача кута повороту коліс. Два тиждні не міг адаптувати, що тільки не пробував, аж нарешті все вийшло якось випадково. Можливо я щось включив в блоці рульового керування, чи ще щось, але у мене пропало підсилення рульового керування, я повернув пару разів руля вправо вліво, а потім трохи проїхався і також помилка зникла. Давач тиску калібрується просто, якщо він робочий. Як на сайті що я вказав, заходиш в групу 025, натискаєш наче "адаптація" чи розпочати. Далі я натискав на педаль гальма але не міг досягнути значення від 110 до 120 бар, тоді включив двигун, і з вакумним підсилювачем натис сильно педаль гальмів, зафіксував тиск більше 110 бар секунду чи дві, і побачив по діагностиці, наче, "адаптовано" чи щось подібне. Так у мене все вийшло. Дякую ще раз за допомогу. Не знайшов як виразити подяку підняттям рейтингу користувача. power5 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Solll 0 Опубликовано 6 ноября Поделиться Опубликовано 6 ноября Доброго дня Помилку 00778 скинув Залишились дві помилки G419 та G251 який я так розумію знаходиться в корпусі G419, але не як не виходить їх прибрати. Ще побачив що на різних кодуваннях блоку, в групі 006 показники по тиску на одному кодуванні є а на іншому їх не показує. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 6 ноября Автор Поделиться Опубликовано 6 ноября Кодування рідного блоку таке ж саме як і на цьому що встановлюється? Якщо не таке то заміни на таке як на рідному 7 часов назад, Solll сказал: Доброго дня Помилку 00778 скинув Залишились дві помилки G419 та G251 який я так розумію знаходиться в корпусі G419, але не як не виходить їх прибрати. Ще побачив що на різних кодуваннях блоку, в групі 006 показники по тиску на одному кодуванні є а на іншому їх не показує. Перевір по схемі підключення, там є різниця по роках випуску Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Solll 0 Опубликовано 7 ноября Поделиться Опубликовано 7 ноября Привіт Що не робивши, помилки не міг прибрати. Вирішив зняти блок, розібравши один і другий блок, електрону частину взяв зі свого, а механічну з того що купив на розбірці. Зібрав, постав, помилок G419 та G251 підключивши ноутбук вже не було, прокачав, адаптував, ESP зникла з приборки на кнопку реагує. Але маю ще помилку в 02 блоці 18261 P1853 - 000 яка і була там до заміни блока. Помилка видаляється, але звову коли заходишь у блок помилка з'являється. Вже знайшов варіати як можна її прибрати, буду пробувати. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Liubomyr_pr 1 Опубликовано 8 ноября Поделиться Опубликовано 8 ноября 12 часов назад, Solll сказал: Але маю ще помилку в 02 блоці 18261 P1853 - 000 яка і була там до заміни блока. Привіт! Хочу сказати, що я бачив цю помилку і в своїх випадках. Потім після адаптації вона наче не появлялась, або я вже не дивився на той блок (в мене лаунч). Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти