Перейти к содержанию

Range Rover L322 нет реакции кнопки старт-стоп


Рекомендуемые сообщения

Прошу допомоги з ренжом L322 4.4L 2012р. Немає реакції на кнопку старт-стоп... Відключили клему з аккума для сварочних робіт (не я))), після чого машина перестала реагувати на кнопку. Стояла додаткова сигналка на кан, думав проблема в їй, відключив повністю... SDD запалення включає, центральний замок на пульт реагує ( ключів два). Сигналкою був розірваний 1 провід і "сопля" на кан-шині... Кнопка в середині чиста... SDD без запалення бачить тільки блок бсм... Може є в них які "дитячі болячки", на які стоїть звернути увагу?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Кнопка тільки не стартує, чи запалювання не включає?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не реагує взагалі...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

11 минут назад, Dimonrm сказал:

Дивиться під площадкуою, де ліва нога водителя. Там два разьема великих

Прям в 10... Є окислені контакти... Почищу, відпишусь... Може хто знає, на них є інерційний вимикач чи ні...?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, omdm сказал:

Как дети малые. После тыкания сваркой можа разъёмы окислились...

Можливо співпало...

20230823_163615.jpg

Перекинув підозрілі провода мимо роз'єму, результату 0...

 

Грішу на бсм...

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А может доп. аккум маленький надо было тоже отключать? не уверен на 100% есть он или нет..

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

F17 в салоні цілий?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Если люк есть то водичка капля по капле по проводам в разъём.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 часа назад, garric сказал:

F17 в салоні цілий?

F17 цілий...

 

2 часа назад, zalimhan74 сказал:

Если люк есть то водичка капля по капле по проводам в разъём.

Люк є, мається на увазі роз'єм під площадкою?.. 

Ненавиджу робити авто на виїзді, але іноді приходиться... Пацієнта уже везуть до мене... 

Чи може бути це епром KWM? Візуально блок цілий, та й центральний працює... 

Пробував обнуляти його ключі і ложити назад, все норм привязується... У BCM постійно висять помилки B102b і B100d...

(Соррі розшифровку не памятаю)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Спробуйте ключ прикласти до антени аварійного запуску . В якої частині хоть зварювали?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 часа назад, Dimonrm сказал:

Спробуйте ключ прикласти до антени аварійного запуску . В якої частині хоть зварювали?

Варили кронштейни на підножках в районі лівого і правого задніх колес... Прикладував, результату 0... Антена працює, оскільки обнулений ключ привязується...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

13 часов назад, garric сказал:

F17 в салоні цілий?

Он сгорает когда аккумулятор отключен?

9 часов назад, Dimonrm сказал:

В якої частині хоть зварювали?

А какая разница?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Померла приборна панель...  VIM (блокиратор руля) живиться через приборку... В результаті немає дозволу на включення запалення... Замовили б\у приборку, чекаю...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 31.08.2023 в 18:49, Witaliy сказал:

Померла приборна панель...  VIM (блокиратор руля) живиться через приборку... В результаті немає дозволу на включення запалення... Замовили б\у приборку, чекаю...

Блокиратор и отключить для проверки можно. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Все закінчилось заміною приборної панелі і привязкою її через SDD. Тему закриваю...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Witaliy закрыл тема
Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...