Перейти до змісту

Range Rover L322 нет реакции кнопки старт-стоп


Рекомендовані повідомлення

Прошу допомоги з ренжом L322 4.4L 2012р. Немає реакції на кнопку старт-стоп... Відключили клему з аккума для сварочних робіт (не я))), після чого машина перестала реагувати на кнопку. Стояла додаткова сигналка на кан, думав проблема в їй, відключив повністю... SDD запалення включає, центральний замок на пульт реагує ( ключів два). Сигналкою був розірваний 1 провід і "сопля" на кан-шині... Кнопка в середині чиста... SDD без запалення бачить тільки блок бсм... Може є в них які "дитячі болячки", на які стоїть звернути увагу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кнопка тільки не стартує, чи запалювання не включає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не реагує взагалі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, Dimonrm сказал:

Дивиться під площадкуою, де ліва нога водителя. Там два разьема великих

Прям в 10... Є окислені контакти... Почищу, відпишусь... Може хто знає, на них є інерційний вимикач чи ні...?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, omdm сказал:

Как дети малые. После тыкания сваркой можа разъёмы окислились...

Можливо співпало...

20230823_163615.jpg

Перекинув підозрілі провода мимо роз'єму, результату 0...

 

Грішу на бсм...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А может доп. аккум маленький надо было тоже отключать? не уверен на 100% есть он или нет..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

F17 в салоні цілий?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если люк есть то водичка капля по капле по проводам в разъём.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, garric сказал:

F17 в салоні цілий?

F17 цілий...

 

2 часа назад, zalimhan74 сказал:

Если люк есть то водичка капля по капле по проводам в разъём.

Люк є, мається на увазі роз'єм під площадкою?.. 

Ненавиджу робити авто на виїзді, але іноді приходиться... Пацієнта уже везуть до мене... 

Чи може бути це епром KWM? Візуально блок цілий, та й центральний працює... 

Пробував обнуляти його ключі і ложити назад, все норм привязується... У BCM постійно висять помилки B102b і B100d...

(Соррі розшифровку не памятаю)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Dimonrm сказал:

Спробуйте ключ прикласти до антени аварійного запуску . В якої частині хоть зварювали?

Варили кронштейни на підножках в районі лівого і правого задніх колес... Прикладував, результату 0... Антена працює, оскільки обнулений ключ привязується...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, garric сказал:

F17 в салоні цілий?

Он сгорает когда аккумулятор отключен?

9 часов назад, Dimonrm сказал:

В якої частині хоть зварювали?

А какая разница?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Померла приборна панель...  VIM (блокиратор руля) живиться через приборку... В результаті немає дозволу на включення запалення... Замовили б\у приборку, чекаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 31.08.2023 в 18:49, Witaliy сказал:

Померла приборна панель...  VIM (блокиратор руля) живиться через приборку... В результаті немає дозволу на включення запалення... Замовили б\у приборку, чекаю...

Блокиратор и отключить для проверки можно. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все закінчилось заміною приборної панелі і привязкою її через SDD. Тему закриваю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Witaliy закрив тема
Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки
×
×
  • Створити...