vytka Опубліковано 27 червня, 2023 Поділитися Опубліковано 27 червня, 2023 привет всем нужна помощь,Как вы думаете, синхронизация хорошая? машина не заводися,нет управления форсунками,давление топлива 300 бар есть,топливная система заменена на совершенно новую.ошибок нет. жду любых советов. двигатель CXH Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
karel Опубліковано 28 червня, 2023 Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 Вот, 17 год, DCM6.2 CXEB Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vytka Опубліковано 28 червня, 2023 Автор Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 может вы прокомментируете мои осциллограммы,опыта в этой области мало,какие места должны совпадать? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
11den11 Опубліковано 28 червня, 2023 Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 А что мешает по диагностике посмотреть синхронизацию валов? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vytka Опубліковано 28 червня, 2023 Автор Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 нет такого выбора,я уже пробовал Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Semi Опубліковано 28 червня, 2023 Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 Может форсунки заблокировались?) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andre4864 Опубліковано 28 червня, 2023 Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 По осциллограммам проблем нет. А вот форсунки от неправильной прокачки заклинили. Снимайте , расклинивайте и потом правильно поставьте, прокачайте, и потом только заводите. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vytka Опубліковано 28 червня, 2023 Автор Поділитися Опубліковано 28 червня, 2023 я тебя плохо понял,Форсунки все новые, почему они должны заклинить?насос высокого давления новый, регулятор давления тоже новый Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися