Перейти к содержанию

Om642 нюанси роботи двигуна


UA_Mercedes

Рекомендуемые сообщения

Всім привіт. Маю таку проблемку. Після певного періода їзди в пам'яті ECU з'являються 2-3 помилки.  І авто починає працювати без участі каталізатора. Вихлоп стає чадним. Прицьому зміни в розході пального і роботі двигуна вцілому не відчувається.  Ну хіба окрім періодичного підтрушування на ХХ. 

Виходячи з помилок, замінив кисневий датчик та датчик В60 на нові хорошої якості. І робота абсолютно не змінилася. Деякий час працює нормально, а потім знову те саме і в пам'яті ті ж помилки. На вихлопній чорний наліт від сажі присутній.  Авто не димить чорним димом.  Набирає нормально. В аварійний режим не падає. Сажевий фільтр та каталізатор на місці.  Візуально оглядав вхід сажевика зі сторони вихлопного колектора.  І нічого критичного там не побачив.  Прошивка ECU стокова.  

Підскажіть куди копати? Може хто стикався, або знає які тести провести провести, щоб виявити винуватця. 

Star Diagnosis в наявності.  

Скрін помилок закріплюю. 

 

20241005_175011.jpg

20241005_180051.jpg

20241005_175838.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, UA_Mercedes сказал:

Всім привіт. Маю таку проблемку. Після певного періода їзди в пам'яті ECU з'являються 2-3 помилки.  І авто починає працювати без участі каталізатора. Вихлоп стає чадним. Прицьому зміни в розході пального і роботі двигуна вцілому не відчувається.  Ну хіба окрім періодичного підтрушування на ХХ. 

Виходячи з помилок, замінив кисневий датчик та датчик В60 на нові хорошої якості. І робота абсолютно не змінилася. Деякий час працює нормально, а потім знову те саме і в пам'яті ті ж помилки. На вихлопній чорний наліт від сажі присутній.  Авто не димить чорним димом.  Набирає нормально. В аварійний режим не падає. Сажевий фільтр та каталізатор на місці.  Візуально оглядав вхід сажевика зі сторони вихлопного колектора.  І нічого критичного там не побачив.  Прошивка ECU стокова.  

Підскажіть куди копати? Може хто стикався, або знає які тести провести провести, щоб виявити винуватця. 

Star Diagnosis в наявності.  

Скрін помилок закріплюю. 

 

20241005_175011.jpg

20241005_180051.jpg

20241005_175838.jpg

Залежить якої фірми ви поклали датчик 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 минуты назад, werne сказал:

Залежить якої фірми ви поклали датчик 

 

B60 Bocsh.  А датчик кисню фірму не пам'ятаю.  На днях знімав B60 він був в сажі трохи. Почистив. Через кілька днів ті ж помилки 

13 минут назад, shuragor сказал:

Вирізайте сажевий фільтр, скоріше всьо почав сипатись або сплавився в середині 

Які це привнесе зміни. Каталізатора буде працювати без сажевого? Прошивку треба правити якщо сажовий видалити?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

9 минут назад, UA_Mercedes сказал:

B60 Bocsh.  А датчик кисню фірму не пам'ятаю.  На днях знімав B60 він був в сажі трохи. Почистив. Через кілька днів ті ж помилки 

Які це привнесе зміни. Каталізатора буде працювати без сажевого? Прошивку треба правити якщо сажовий видалити?

Провірьте "противодавление ог" вихлопних газів по параметрах 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

12 минут назад, werne сказал:

Провірьте "противодавление ог" вихлопних газів по параметрах 

Завтра гляну. Дякую. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Все веде на сажу. Постійну регенерацію

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Як себе почувають вихрові заслінки? Схожа ситуація була на OM642, були на одній голові заклинивші вихрові в закритому положенні, а електропровід був знятий бо вони були відключені програмно) 

При цьому 2028 і 2616 помилки теж були.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 минуты назад, IhorPro сказал:

Як себе почувають вихрові заслінки? Схожа ситуація була на OM642, були на одній голові заклинивші вихрові в закритому положенні, а електропровід був знятий бо вони були відключені програмно) 

При цьому 2028 і 2616 помилки теж були.

Хм. Не думаю. Так як сам особисто оновлював прошивку через Vediamo на сток. В тій що стояла був відключений датчик В60 ( З такою авто придбав) І вже потім відкотив на сток, щоб зрозуміти реальний стан всієї системи. 

1 час назад, vadik.exb сказал:

Все веде на сажу. Постійну регенерацію

Можливо. Але хіба тоді не було б помилку пов'язану з неможливістю регенерації? І чи буде толк якщо запустити примусову регенерацію?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 часа назад, UA_Mercedes сказал:

Хм. Не думаю. Так як сам особисто оновлював прошивку через Vediamo на сток. В тій що стояла був відключений датчик В60 ( З такою авто придбав) І вже потім відкотив на сток, щоб зрозуміти реальний стан всієї системи. 

Можливо. Але хіба тоді не було б помилку пов'язану з неможливістю регенерації? І чи буде толк якщо запустити примусову регенерацію?

Він постійно хоче почістить.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Відкрутіть датчик В60 , провірте чи не забитий отвір  куди вкручується датчик (сажею ). Досить часто таке стається. Датчик В60 бажано оригінал б/у звідомо робочий. Нові куплені тепер ,навіть якщо на них пише мерседес хірня повна не працюють коректно. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тобто ви купили авто з відшиоою екологію? І при цьому авто нормально їде. При цьому екологія на місці?

13 годин назад, UA_Mercedes сказав:

без участі каталізатора

Там що, є обхідний канал?

Я щось не розумію. 

Яка різниця тиску на холостому, на обертах?

Яка кількість золи, сажі?

Які інтервали між регенераціями?

Коли була остання регенерація, та чи успішна?

Який середній пробіг за одну поїздку?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, Studebeker сказал:

Відкрутіть датчик В60 , провірте чи не забитий отвір  куди вкручується датчик (сажею ). Досить часто таке стається. Датчик В60 бажано оригінал б/у звідомо робочий. Нові куплені тепер ,навіть якщо на них пише мерседес хірня повна не працюють коректно. 

Відкручу завтра скоріше всього і зроблю фото сажевого нальоту.  Відколи замінив не відкручував.

 

До покупки нового ставив б.у з розбірки працювало так само. Тому і купив новий бош щоб напевно виключити проблему із-за стану датчика. Але все одно нічого не змінилося. Коли знімав старий, то на ньому була сажа . Просто чорний наліт. Незнаю на скільки це було критично. 

 

Сам отвір куди вкручується датчик не  був забитий

 

 

31 минуту назад, mr_sopit сказал:

Тобто ви купили авто з відшиоою екологію? І при цьому авто нормально їде. При цьому екологія на місці?

Там що, є обхідний канал?

Я щось не розумію. 

Яка різниця тиску на холостому, на обертах?

Яка кількість золи, сажі?

Які інтервали між регенераціями?

Коли була остання регенерація, та чи успішна?

Який середній пробіг за одну поїздку?

Авто пригнали мені по замовленню з-за кордону.  Почав їздити і іноді двигун падав в аварійний режим і розхід був 12-13л. На 100. І не було жодних помилок.  А також вихлоп був то нормальний( як після ката) а то чадний. Як коли. Тому зняв ECU  і відправив тюнеру на аналіз. І вже він мені повідомив що в ній відключено В60 ( не зовсім коректно) і ще деякі маски помилок затерті.  Після цього було прийнято рішення залити заводську прошивку і розібратися що ж не так. І почалось. Все чисто. Екологія працює. Вихлоп не чадний. Двигун рівно працює. Починаю їздити і тут кілометрів за 50 двигун в аварійний режим...  На екрані 0 помилок . Діагностику підключаю, а там те що на скріні.  І ще плюс і по ЕГР.  Стираю їду далі тисну пелальку в різних режимах. І нічого їде як ні в чому не бувало. Проїхав ще десь порядка 1000 км за дві доби і жодних проблем.  Через кілька днів завів тисну на педальку починає дьоргатись.  Підключаюсь помилка по В60 а потім і дві інші додаються.  І авто знову чадним чути. Двигун підтрушує. Перезаведу і все норм. Через деякий час те саме. 

Так от якби сажевий то за 1000 км він мав би регенеруватися? В автоматичному режимі? Мене авто не повідомляє коли регенерація проходить. 

Сажу дивився кілька тижнів назад писало 5% чи щось таке. Гляну пізніше ще раз. 

Коли була остання успішна регенерація не знаю. Можна чрез Star дізнатися? 

Яка різниця тиску? Як це побачити? В якому це розділі?

Середній пробіг за 1 поздку . 

Протягом 2 тижнів короткі поздки по 5-10км. Раз в 2 тижні 100-150 км за поїздку. Раз в місяць  по 250-300 км. Раз в півроку +- 5000-1000 км за поїздку. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сьогодні знімав датчик В60. Прочистив і поставив назад. Стан датчика і отвору на фото. Також глянув кілька дійсних значень.  Все на скрінах.  Після чистки. Помилки почистив. І все працює ідеально.  Як тільки знову закоптить тоді підключусь і гляну що буде в збережених. В кого які думки по цьому питанню? Є проблема в сажевику? Чи все таки спробувати ще раз купити новий В60?

20241011_132132.jpg

20241011_132209.jpg

20241011_134823.jpg

20241011_132209.jpg

20241011_134823.jpg

20241011_134934.jpg

20241011_134948.jpg

20241011_134846.jpg

20241011_135208.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Все хорошо. Так сажа є в трубі? Зараз сток?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 годину тому, UA_Mercedes сказав:

Сьогодні знімав датчик В60. Прочистив і поставив назад. Стан датчика і отвору на фото. Також глянув кілька дійсних значень.  Все на скрінах.  Після чистки. Помилки почистив. І все працює ідеально.  Як тільки знову закоптить тоді підключусь і гляну що буде в збережених. В кого які думки по цьому питанню? Є проблема в сажевику? Чи все таки спробувати ще раз купити новий В60?

20241011_132132.jpg

20241011_132209.jpg

20241011_134823.jpg

20241011_132209.jpg

20241011_134823.jpg

20241011_134934.jpg

20241011_134948.jpg

20241011_134846.jpg

20241011_135208.jpg

Проблем може бути декілька, 1 сажевий, 2 в сажевому просверлили отвори, 3  турбіна, 4 геометрія турбіни. З Італії привезли 166 мл. (З забитим сажевиком). Але показники деференціального були більш менш в нормі. Час від часу плявлялась помилка по Б60 і по турбіні. Поки не зняв сажевик не міг зрозуміти чому себе так поводить авто. При розгоні бувало набирала швидкість ривками. Після видалення сажевого проблеми не закінчились. Під заміну пішла і турбіна. Тільки тоді і поїхало авто нормально. В вашому випадку немішало б теж перевірити вище описане.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

17 часов назад, m1r0n4eg сказал:

Де заправляєтесь?

Wog, або UPG. Останній рік більше ніде не заправляюсь .

17 часов назад, vadik.exb сказал:

Все хорошо. Так сажа є в трубі? Зараз сток?

В вихлопній трубі? Ну труба чорна зсередини.  Наліт чорний. Сухий.  Не маслянистий. Так прошивка стокова останні кілька місяців. Доречі вже другий день без збоїв після чистки. 

16 часов назад, Studebeker сказал:

Проблем може бути декілька, 1 сажевий, 2 в сажевому просверлили отвори, 3  турбіна, 4 геометрія турбіни. З Італії привезли 166 мл. (З забитим сажевиком). Але показники деференціального були більш менш в нормі. Час від часу плявлялась помилка по Б60 і по турбіні. Поки не зняв сажевик не міг зрозуміти чому себе так поводить авто. При розгоні бувало набирала швидкість ривками. Після видалення сажевого проблеми не закінчились. Під заміну пішла і турбіна. Тільки тоді і поїхало авто нормально. В вашому випадку немішало б теж перевірити вище описане.

Сажевик я оглядав на вході. Отвори (соти) видно. Структура однорідна.  Пошкоджень не виявлено.  Турбіну знімав пів року назад. Лопасті рухаються вільно. Не підклинюють.  Люфт на улітці мінімальний. Синім димом авто ніколи не диміла  масло від заміни до заміни 10000 км  не доливав ніколи.  Набирає авто чудово. Поки ці помилки не з'являться.

7 минут назад, UA_Mercedes сказал:

Wog, або UPG. Останній рік більше ніде не заправляюсь .

В вихлопній трубі? Ну труба чорна зсередини.  Наліт чорний. Сухий.  Не маслянистий. Так прошивка стокова останні кілька місяців. Доречі вже другий день без збоїв після чистки. 

Сажевик я оглядав на вході. Отвори (соти) видно. Структура однорідна.  Пошкоджень не виявлено, отворів на банці також не помічав.  Турбіну знімав пів року назад. Лопасті рухаються вільно. Не підклинюють.  Люфт на улітці мінімальний. Синім димом авто ніколи не диміла  масло від заміни до заміни 10000 км  не доливав ніколи.  Набирає авто чудово. Поки ці помилки не з'являться.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ще отака річ буває на цих двигунах, коли гофри випускних колекторів сипляться. В мене особисто таке було і наддув при цьому був, помилка по B60 в той же час могла зʼявлятись в режимі гальмування двигуном, або на високих навантаженнях. При цьому по наддуву заданий/фактичний корелював досить добре) Турбіна видувала своїх 2,5 бар.

IMG_6591.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...
В 13.10.2024 в 10:43, IhorPro сказал:

Ще отака річ буває на цих двигунах, коли гофри випускних колекторів сипляться. В мене особисто таке було і наддув при цьому був, помилка по B60 в той же час могла зʼявлятись в режимі гальмування двигуном, або на високих навантаженнях. При цьому по наддуву заданий/фактичний корелював досить добре) Турбіна видувала своїх 2,5 бар.

IMG_6591.png

Прочистив датчик B60. Пропрацювала нормально 3 доби. Думаю може підроблений датчик попався.  Куплю може новий ще раз. І ще? На датчику має бути наліт сажі взагалі? При правильній роботі сажевого чи ні?

Турбіну я знімав. Візуально все норм на ній. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Датчик має бути трохи в сажі.

 

1. Актуатор турбо

2. Геометрія турбо

3. Колектора сипляться

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 08.10.2024 в 19:19, UA_Mercedes сказал:

На выхлопном черном налете от сажи присутствует.

 

В 08.10.2024 в 19:19, UA_Mercedes сказал:

Сажевый фильтр и катализатор на месте.

если сажевый на месте то налёта черного не будет , скорее всего ваш сажевик разрушается внутри 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Или геометрия и за коллекторов амурит турбина не раскручивается или сама турбина кидает масло . Это к бабушке не ходи . 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 22.10.2024 в 12:36, romanas29 сказал:

 

если сажевый на месте то налёта черного не будет , скорее всего ваш сажевик разрушается внутри 

Планую знімати сежевий для огляду на вході і на виході. Щоб зробити висновки 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 дирки по 16 мм

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...