power5 4 Опубликовано 2 часа назад Поделиться Опубликовано 2 часа назад VID_20250910_172440.mp4 Доброго дня. Склалася така ситуація BMW X3 (F25) 2014 року двигун N20, АКП, зупинився припаркувався, коли повернувся авто вже не запускалося вискочіло сповіщення про розряд акамулятора хоча індикатор в прикурювачі показував 12В, акамулятор ставив на підзарядку нічого не змінилося. Відео додаю також фото помилок з ISTA, щоб продіагностувати прийшлось постійно часто натискати кнопку запуску. Підскажіть будь-ласка можлово в когось було щось схоже, куди дивитися та в якій стороні шукати. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
sergeis 14 Опубликовано 1 час назад Поделиться Опубликовано 1 час назад 12V-это аккумулятор разряжен. Должно быть 12.6-12.7V. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 1 час назад Автор Поделиться Опубликовано 1 час назад Акамулятор на даний момент заряджений і сповіщення про низький заряд більше не вискакує, акуму 3 місяця, після заміни був прописаний все як потрібно. Раніше навіть при показнику в 11,5В коли вмикається запалення авто запускалося Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vlad101 33 Опубликовано 1 час назад Поделиться Опубликовано 1 час назад А на відео, це те, що відбувається при зарядженній батареї? Помилки на фото це вже акуальні? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 1 час назад Автор Поделиться Опубликовано 1 час назад 6 минут назад, vlad101 сказал: А на відео, це те, що відбувається при зарядженній батареї? Помилки на фото це вже акуальні? так Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vlad101 33 Опубликовано 1 час назад Поделиться Опубликовано 1 час назад а як тоді її вдалося вичитати? якщо вона у весь час рубить запалювання? Що по "дереву" блоків? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
power5 4 Опубликовано 1 час назад Автор Поделиться Опубликовано 1 час назад 4 минуты назад, vlad101 сказал: а як тоді її вдалося вичитати? якщо вона у весь час рубить запалювання? Що по "дереву" блоків? якщо з великою частотою постійно натискати на кнопку то діагностика встигає зробити опрос блоків, таким же методом й зняв її з ручника розумію що основна проблема заключається в тому що не вмикається 15 клема (тобто запаленяя) але чи це помилки по кану чи що ще поки що не розумію. Ключ працює адекватно. До речі якщо залишити її просто в покої закритою то час від часу вмикається насос в баку Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти