alex beowulf 1 Опубликовано Воскресенье в 20:10 Поделиться Опубликовано Воскресенье в 20:10 Всіх вітаю, допоможіть вибрати осцилограф для ремонту діагностики Ебу , блоків комфорту та іншого на столі? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RAZOR85 98 Опубликовано Воскресенье в 21:27 Поделиться Опубликовано Воскресенье в 21:27 Как бы на столе осцил так себе помощник особенно в плане диагностики. Для ремонта иногда конечно нужен. Вы бы хоть какую конкретику обозначьте, тогда и помощь будет. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 47 Опубликовано Воскресенье в 21:32 Поделиться Опубликовано Воскресенье в 21:32 1 час назад, alex beowulf сказал: Всіх вітаю, допоможіть вибрати осцилограф для ремонту діагностики Ебу , блоків комфорту та іншого на столі? Ви краще зрозумійте, які у вас обмеження по ціні. Бо вибір великий. Мені в більшості випадків, для діагностики достатньо Fnirsi 1013d, його параметрів достатньо для відображення і can шини, і всіх можливих імпульсів, портативний, зручний, недорогий. Один мінус для мене - неможливість запису сигналу, щоб потім розгорнути і продивитись, але в більшості випадків можна обійтись і без цього. Дуже гарне співвідношення ціна-якість. Ще згадав один мінус- в нього немає автовимкнення, і це відчутний мінус, бо в мене вже батарея дуже мало тримає, а це із-за того, що він автоматично не вимикається, і висмоктує батарею до останнього подиху, якщо забув вимкнути. Треба бути уважним Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 04:05 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 04:05 6 часов назад, RAZOR85 сказал: Как бы на столе осцил так себе помощник особенно в плане диагностики. Для ремонта иногда конечно нужен. Вы бы хоть какую конкретику обозначьте, тогда и помощь будет. З конкретикою трохи важко, поглядую в сторону Micsig SATO1004, Постолограф є в хазяйстві. Яка ситуація виходить, коли в тебе немає інструмента то наче він і не потрібен. Так було і з Постоловським, як тільки придбав доставався рідко, зараз для кожного другого авто підключаєш і за короткий проміжок часу визначаєш направлення куди копати. В голові вже давно думка, що потрібен автономний з гарною дискретизацією. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
sashok21 6 Опубликовано Понедельник в 04:15 Поделиться Опубликовано Понедельник в 04:15 Может лучше взять анализатор сигнатур, а не осциллограф? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 04:37 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 04:37 19 минут назад, sashok21 сказал: Может лучше взять анализатор сигнатур, а не осциллограф? Аналізатор Фадос поки мрія, користуюсь приставкою до Постоловського працює як простий аналізатор. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Litvinas 245 Опубликовано Понедельник в 04:48 Поделиться Опубликовано Понедельник в 04:48 7 hours ago, gnoos said: Ви краще зрозумійте, які у вас обмеження по ціні. Бо вибір великий. Мені в більшості випадків, для діагностики достатньо Fnirsi 1013d, його параметрів достатньо для відображення і can шини, і всіх можливих імпульсів, портативний, зручний, недорогий. Только не Fnirsi 1013d, даю гарантию что вы его будете менять. Луче сразу по серезнее, Я сам присматриваюсь Launch приставку. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 47 Опубликовано Понедельник в 06:02 Поделиться Опубликовано Понедельник в 06:02 1 час назад, Litvinas сказал: Только не Fnirsi 1013d, даю гарантию что вы его будете менять. Луче сразу по серезнее, Я сам присматриваюсь Launch приставку. Я ним вже років 4 користуюсь, і поки не дуже поспішаю брати інший, бо вистачає в більшості випадків. Micsig ще класний апарат, але дорогуватий Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 06:05 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 06:05 1 минуту назад, gnoos сказал: Я ним вже років 4 користуюсь, і поки не дуже поспішаю брати інший, бо вистачає в більшості випадків. Micsig ще класний апарат, але дорогуватий Постоловський теж не дешево , та він себе оправдує на всі 100% Фнірстік є 1 канальний щось вже більше лежить , дістаю по святам. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Malina 474 Опубликовано Понедельник в 06:23 Поделиться Опубликовано Понедельник в 06:23 10 часов назад, alex beowulf сказал: ремонту діагностики Ебу , блоків комфорту та іншого на столі? Для чого на столі автономний осцил зі смугою 100МГц? Просто цікаво. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 06:27 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 06:27 2 минуты назад, Malina сказал: Для чого на столі автономний осцил зі смугою 100МГц? Просто цікаво. Якщо вкладати фінанси то щоб не дарма. Тому що купити те що не потрібно завжди встигнеш, а щось достойне буде працювати і на всі випадки . І не тільки на столі , а й на виїздну діагностику теж. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Malina 474 Опубликовано Понедельник в 06:32 Поделиться Опубликовано Понедельник в 06:32 Тоді потрібно було зразу так і сформулювати питання, бо я хотів щось порадити, а тут вже і сказати після такого більше нічого. Беріть! Років на 50 такого вистачить. 😁 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 06:53 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 06:53 19 минут назад, Malina сказал: Тоді потрібно було зразу так і сформулювати питання, бо я хотів щось порадити, а тут вже і сказати після такого більше нічого. Беріть! Років на 50 такого вистачить. 😁 Добре , а що хотіли порадити? Можна щось на порядок нижче як варіант, бо чесно щось вже голова обертом від кількості в доступі апаратів. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Malina 474 Опубликовано Понедельник в 07:24 Поделиться Опубликовано Понедельник в 07:24 На мою думку, для ремонту саме автомобільних ЕБУ на столі достатньо смуги до 10МГц, два канали і бажано логічний аналізатор на кілька каналів. Аналізатор, щоб можна було в реальному часі подивитися, наприклад на сигнали з процесора на форсунки, клапани, обмін даними по шинах між контролерами в самому ЕБУ тощо. alex beowulf 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 08:29 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 08:29 Зрозуміло, тоді дивитись в сторону не автономних приладів ,в від 220 вольт. Дякую 👍 Чого і запитую в тих хто цим вже займається , яке обладнання краще. Тоді як варіант можна щось скромніше, та зробити упор на аналізатор. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 47 Опубликовано Понедельник в 17:09 Поделиться Опубликовано Понедельник в 17:09 8 часов назад, alex beowulf сказал: Зрозуміло, тоді дивитись в сторону не автономних приладів ,в від 220 вольт. Дякую 👍 Чого і запитую в тих хто цим вже займається , яке обладнання краще. Тоді як варіант можна щось скромніше, та зробити упор на аналізатор. Може, якщо тільки на столі, то можна і стаціонарний на 220В, а якщо потрібно і в авто дивитися, то портатив з батареєю явно зручніше. Плюс портативного- зручність в використанні прямо в автомобілі (хоч під капотом, хоч в салоні, не треба переноски тягнути). Може прийдеться не тільки на столі працювати (це вам видніше). Плюс гальванічної розв'язки не потрібно (але при ремонті ебу це не актуально) А чого частота така велика- щоб гарно було видно форму імпульсів, бо буває вони є, але криві, спотворені, якщо з гарним запасом смуга пропускання- то і не буде втрати в якості відображення Наприклад, коли користувався мтпро4, то його смуги не вистачало для коректного відображення швидкісної can шини, тому брав fnirsi, чисто для видивляння can шини і її спотворень Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex beowulf 1 Опубликовано Понедельник в 22:13 Автор Поделиться Опубликовано Понедельник в 22:13 5 часов назад, gnoos сказал: Може, якщо тільки на столі, то можна і стаціонарний на 220В, а якщо потрібно і в авто дивитися, то портатив з батареєю явно зручніше. Плюс портативного- зручність в використанні прямо в автомобілі (хоч під капотом, хоч в салоні, не треба переноски тягнути). Може прийдеться не тільки на столі працювати (це вам видніше). Плюс гальванічної розв'язки не потрібно (але при ремонті ебу це не актуально) А чого частота така велика- щоб гарно було видно форму імпульсів, бо буває вони є, але криві, спотворені, якщо з гарним запасом смуга пропускання- то і не буде втрати в якості відображення Наприклад, коли користувався мтпро4, то його смуги не вистачало для коректного відображення швидкісної can шини, тому брав fnirsi, чисто для видивляння can шини і її спотворень Частота велика бо зараз передивився купу сайтів і мінімально щоб був нормальний осцилограф 50 , всі інші в основному 100-150 частота. 5 часов назад, gnoos сказал: Може, якщо тільки на столі, то можна і стаціонарний на 220В, а якщо потрібно і в авто дивитися, то портатив з батареєю явно зручніше. Плюс портативного- зручність в використанні прямо в автомобілі (хоч під капотом, хоч в салоні, не треба переноски тягнути). Може прийдеться не тільки на столі працювати (це вам видніше). Плюс гальванічної розв'язки не потрібно (але при ремонті ебу це не актуально) А чого частота така велика- щоб гарно було видно форму імпульсів, бо буває вони є, але криві, спотворені, якщо з гарним запасом смуга пропускання- то і не буде втрати в якості відображення Наприклад, коли користувався мтпро4, то його смуги не вистачало для коректного відображення швидкісної can шини, тому брав fnirsi, чисто для видивляння can шини і її спотворень Частота велика бо зараз передивився купу сайтів і мінімально щоб був нормальний осцилограф 50 , всі інші в основному 100-150 частота. Тай Постоловський є, зараз вже зрозумів що візьму настільний варіант HANTEK DSO2D10 і краще в сторону сигнатурного аналізатора буду настроюватись. Всім дякую за увагу і за поради у виборі 👍 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения