Перейти к содержанию

Bipper 1.3 HDI


Перейти к решению Решено carworker,

Рекомендуемые сообщения

Bipper 1.3 HDI Magney Marelli MJD 8F3 PSA Fiat. Жре мастило 200г на 100 км. По заду хмара згорілої олії. Це почалося раптово - так каже господар. І почалися його митарства по майстрам. Попала до нас у жахливому стані. Саж. фільтра вже не було. Електроніку підняв з колін. Турбіна після ремонту як нова. Тестували на машині. Мастило у вихлоп не кидає. Розібрали , подивились, Сухо. Зараз ремонтуємо систему ЕГР котра тупо зламана. Хочу спитати. Міркую шо дива не трапиться і  як що після цих движух   хмара згорілої олії залишиться на шо ще варто звернути увагу ? Маю на увазі як що не брати до уваги кільця та ковпачки.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

6 часов назад, carworker сказал:

Bipper 1.3 HDI Magney Marelli MJD 8F3 PSA Fiat. Жре мастило 200г на 100 км. По заду хмара згорілої олії. Це почалося раптово - так каже господар. І почалися його митарства по майстрам. Попала до нас у жахливому стані. Саж. фільтра вже не було. Електроніку підняв з колін. Турбіна після ремонту як нова. Тестували на машині. Мастило у вихлоп не кидає. Розібрали , подивились, Сухо. Зараз ремонтуємо систему ЕГР котра тупо зламана. Хочу спитати. Міркую шо дива не трапиться і  як що після цих движух   хмара згорілої олії залишиться на шо ще варто звернути увагу ? Маю на увазі як що не брати до уваги кільця та ковпачки.

Масло підробка

Мотюль - гівно

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Звернути увагу на стан клапанів( ендоскоп), чи присутня на них шуба з мастила. Якщо так то дивитися стан гідріків та шейок роспредвалів , направлялок клапанів. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, sergeis сказал:

Клапан вентиляции картерных газов (сапун).

Там такий бочонок є. Мастильний віддільник. У середені пустий. 3 шланги. Один у бошку, другий у картер, третій у корпус повітряного фільтра мимо расходомера через шланг з підігрівом на вхід турбіни. На вході турбіни сухо, на виході теж. У інтеркулері мастила не має.

22 минуты назад, Alpine ua сказал:

Звернути увагу на стан клапанів( ендоскоп), чи присутня на них шуба з мастила. Якщо так то дивитися стан гідріків та шейок роспредвалів , направлялок клапанів. 

Це все зрозуміло. Дякую. Але не стоіть така задача залазити у двигло. Як що цей двигун у такому стані ні хто його ремонтувати не буде. Пробіг трохи за 200 тис.  Цікавить тільки обвіс і шоб не падав у аварію. З підозрілих вузлів залишився охолоджувач з обхідним каналом з пневматичною заслінкою яка керує, як я розумію, надувом. Також туди входить ЕГР. Зараз тільки він провокує аварію. Ремонтуємо.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

30 минут назад, carworker сказал:

 

Це все зрозуміло. Дякую. Але не стоіть така задача залазити у двигло. Як що цей двигун у такому стані ні хто його ремонтувати не буде. Пробіг трохи за 200 тис.  Цікавить тільки обвіс і шоб не падав у аварію. З підозрілих вузлів залишився охолоджувач з обхідним каналом з пневматичною заслінкою яка керує, як я розумію, надувом. Також туди входить ЕГР. Зараз тільки він провокує аварію. Ремонтуємо.

Тоді не зовсім розумію в чому полягає питання). Якщо питання чому димить, то відповідь - масло попадае в камеру згорання)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, a_k_belarus сказал:

возможно развалились втулки турбины, может егр подклинил, ну и масло возможно контрафакт.

Ві зусім не чыталі тое, што я напісаў пра турбіну. Масла не ўлік.

4 часа назад, Alpine ua сказал:

 масло попадае в камеру згорання)))

Ви теж не читали. Спочатку написав що мова тільки про навісне.  Може щось проЄ_ли.  Ні хто капіталку робити не буде. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

 сори, про турбину просмотрел...

перечитал все еще раз, ну если все резко началось, и все проверено, то тогда только трещина в башке, ну или срыв направляющих к примеру...

то есть я предположил , что маслом заливает так, что клапан его пропускает внутрь котлов, а обратно на впуск газы  не прорываются.

ну а как еще попадает?-турбина-нет, сапун и все подобное-нет, егр-маловероятно, трещина в блоке-нет, ибо давило бы газами.

ну еще конечно может тупо кольцо залечь, но опять бы давило бы газами систему вентиляции.

или клиент что то не договаривает и все произошло не вдруг....

ну а по сути если мотор под замену, то может и не стоит сейчас вам сильно перенапрягаться

если косяк механический, то уйдет вместе со старым мотором.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • Решение
Чтобы увидеть решение, войдите или зарегистрируйтесь!
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...