carworker 458 Опубликовано Суббота в 22:22 Поделиться Опубликовано Суббота в 22:22 Bipper 1.3 HDI Magney Marelli MJD 8F3 PSA Fiat. Жре мастило 200г на 100 км. По заду хмара згорілої олії. Це почалося раптово - так каже господар. І почалися його митарства по майстрам. Попала до нас у жахливому стані. Саж. фільтра вже не було. Електроніку підняв з колін. Турбіна після ремонту як нова. Тестували на машині. Мастило у вихлоп не кидає. Розібрали , подивились, Сухо. Зараз ремонтуємо систему ЕГР котра тупо зламана. Хочу спитати. Міркую шо дива не трапиться і як що після цих движух хмара згорілої олії залишиться на шо ще варто звернути увагу ? Маю на увазі як що не брати до уваги кільця та ковпачки. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
sergeis 13 Опубликовано вчера в 04:12 Поделиться Опубликовано вчера в 04:12 Клапан вентиляции картерных газов (сапун). Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
werne 156 Опубликовано вчера в 04:57 Поделиться Опубликовано вчера в 04:57 6 часов назад, carworker сказал: Bipper 1.3 HDI Magney Marelli MJD 8F3 PSA Fiat. Жре мастило 200г на 100 км. По заду хмара згорілої олії. Це почалося раптово - так каже господар. І почалися його митарства по майстрам. Попала до нас у жахливому стані. Саж. фільтра вже не було. Електроніку підняв з колін. Турбіна після ремонту як нова. Тестували на машині. Мастило у вихлоп не кидає. Розібрали , подивились, Сухо. Зараз ремонтуємо систему ЕГР котра тупо зламана. Хочу спитати. Міркую шо дива не трапиться і як що після цих движух хмара згорілої олії залишиться на шо ще варто звернути увагу ? Маю на увазі як що не брати до уваги кільця та ковпачки. Масло підробка Мотюль - гівно VADIK-VOLT 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Alpine ua 306 Опубликовано вчера в 08:24 Поделиться Опубликовано вчера в 08:24 Звернути увагу на стан клапанів( ендоскоп), чи присутня на них шуба з мастила. Якщо так то дивитися стан гідріків та шейок роспредвалів , направлялок клапанів. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 458 Опубликовано вчера в 09:17 Автор Поделиться Опубликовано вчера в 09:17 4 часа назад, sergeis сказал: Клапан вентиляции картерных газов (сапун). Там такий бочонок є. Мастильний віддільник. У середені пустий. 3 шланги. Один у бошку, другий у картер, третій у корпус повітряного фільтра мимо расходомера через шланг з підігрівом на вхід турбіни. На вході турбіни сухо, на виході теж. У інтеркулері мастила не має. 22 минуты назад, Alpine ua сказал: Звернути увагу на стан клапанів( ендоскоп), чи присутня на них шуба з мастила. Якщо так то дивитися стан гідріків та шейок роспредвалів , направлялок клапанів. Це все зрозуміло. Дякую. Але не стоіть така задача залазити у двигло. Як що цей двигун у такому стані ні хто його ремонтувати не буде. Пробіг трохи за 200 тис. Цікавить тільки обвіс і шоб не падав у аварію. З підозрілих вузлів залишився охолоджувач з обхідним каналом з пневматичною заслінкою яка керує, як я розумію, надувом. Також туди входить ЕГР. Зараз тільки він провокує аварію. Ремонтуємо. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Alpine ua 306 Опубликовано вчера в 09:47 Поделиться Опубликовано вчера в 09:47 30 минут назад, carworker сказал: Це все зрозуміло. Дякую. Але не стоіть така задача залазити у двигло. Як що цей двигун у такому стані ні хто його ремонтувати не буде. Пробіг трохи за 200 тис. Цікавить тільки обвіс і шоб не падав у аварію. З підозрілих вузлів залишився охолоджувач з обхідним каналом з пневматичною заслінкою яка керує, як я розумію, надувом. Також туди входить ЕГР. Зараз тільки він провокує аварію. Ремонтуємо. Тоді не зовсім розумію в чому полягає питання). Якщо питання чому димить, то відповідь - масло попадае в камеру згорання))) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
a_k_belarus 1 Опубликовано вчера в 10:47 Поделиться Опубликовано вчера в 10:47 возможно развалились втулки турбины, может егр подклинил, ну и масло возможно контрафакт. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 458 Опубликовано вчера в 14:06 Автор Поделиться Опубликовано вчера в 14:06 2 часа назад, a_k_belarus сказал: возможно развалились втулки турбины, может егр подклинил, ну и масло возможно контрафакт. Ві зусім не чыталі тое, што я напісаў пра турбіну. Масла не ўлік. 4 часа назад, Alpine ua сказал: масло попадае в камеру згорання))) Ви теж не читали. Спочатку написав що мова тільки про навісне. Може щось проЄ_ли. Ні хто капіталку робити не буде. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
a_k_belarus 1 Опубликовано 22 часа назад Поделиться Опубликовано 22 часа назад сори, про турбину просмотрел... перечитал все еще раз, ну если все резко началось, и все проверено, то тогда только трещина в башке, ну или срыв направляющих к примеру... то есть я предположил , что маслом заливает так, что клапан его пропускает внутрь котлов, а обратно на впуск газы не прорываются. ну а как еще попадает?-турбина-нет, сапун и все подобное-нет, егр-маловероятно, трещина в блоке-нет, ибо давило бы газами. ну еще конечно может тупо кольцо залечь, но опять бы давило бы газами систему вентиляции. или клиент что то не договаривает и все произошло не вдруг.... ну а по сути если мотор под замену, то может и не стоит сейчас вам сильно перенапрягаться если косяк механический, то уйдет вместе со старым мотором. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти