Сергей .Ч 0 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня Ищу сток прошивку блок MEC35-430 C3 4203 лямды на 4 провода лямды в коррекции -25 .+ 25 возможно ли что залита прошивка. От рестайлинга. Где лямды на 5 контактов ?! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Chip_auto 14 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня Читайте что там, присылайте и посмотрим сток. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Сергей .Ч 0 Опубліковано 19 березня Автор Поділитися Опубліковано 19 березня Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
2butor 8 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня Ваша прошивка 23710-CG710. Имеется в наличии Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
koksik 22 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня 56 минут назад, Сергей .Ч сказал: лямды в коррекции -25 .+ 25 Местами не перепутаны лямбды? (разъёмы или датчики) . Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Сергей .Ч 0 Опубліковано 19 березня Автор Поділитися Опубліковано 19 березня Местами меняешь изменений ни каких , на пассажирскую сторону лямду отключаешь. Выдает ошибку банк 2 Как я понимаю с той стороны банк 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
2butor 8 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня Пассажирская - банк 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Сергей .Ч 0 Опубліковано 19 березня Автор Поділитися Опубліковано 19 березня Ну а я с права отключаю выдает ошибку банк 2 и местами лямды менял одни и те же ошибки Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
2butor 8 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня Значит нужно лямбды поменять местами так, чтобы при выдергивании со стороны пассажира была ошибка по банке 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Сергей .Ч 0 Опубліковано 19 березня Автор Поділитися Опубліковано 19 березня Это как ? Если он видит правую сторону как банк 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
2butor 8 Опубліковано 19 березня Поділитися Опубліковано 19 березня Там же всего один вариант как поменять)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
koksik 22 Опубліковано 20 березня Поділитися Опубліковано 20 березня Shi 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shi 88 Опубліковано 20 березня Поділитися Опубліковано 20 березня открываешь капот, ближний к тебе цилиндр (весь ряд) банк 1 - аксиома.. Roman St 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Wh1teNo1se 5 Опубліковано 20 березня Поділитися Опубліковано 20 березня Была у меня такая машина - лямбды были перепутаны местами. Видать - часто встречается Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Сергей .Ч 0 Опубліковано 21 березня Автор Поділитися Опубліковано 21 березня Как они перепутаны. ? Штекера короткие в косе каждый со своей стороны подключен. Лямды. Под одним номер , но по диагностики я вижу что он показывает банк 2 на правую сторону как поменять. ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BORODINSN 60 Опубліковано 21 березня Поділитися Опубліковано 21 березня Правая сторона по ходу машины или когда смотришь на двигатель? Всегда надо определять по ходу автомобиля. Вам выше показали расположение четно и не четной стороны. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Сергей .Ч 0 Опубліковано 21 березня Автор Поділитися Опубліковано 21 березня По ходу движения Со стороны первого цилиндрам с пасожирской стороны снимаю. Штекер лямды. Мне выдает ошибку. Банк 2. Сенсор а должен банк 1 выдавать Люди пишут мол перепутаны лямды. Я не понимаю как они перепутаны. Если штекер каждый со своей стороны А лямды под одним номером Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Roman St 43 Опубліковано 21 березня Поділитися Опубліковано 21 березня Попробуйте снимать другие разъемы.... катушку, форсунку, фазик... на какую сторону будет ругатся. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти