Перейти к содержанию

Master 2.3 biturbo димить, нема тяги


Рекомендуемые сообщения

Усім доброго дня. 

Мастер 2021 рік, 2.3 бітурбо

Проблема у відсутності тяги, не спрацьовує мала турбіна. Таке враження що авто давиться вихлопними газами.

Заводиться та працює не дуже стабільно, при цьому піддимлює сизим димом. Починаєш їхати геть туго, під горку майже не їде.

Турбіни обидві у справному стані. На всяк пожарний були зняті і відправлені на стенд і зроблена ревізія. Проблема не у них.

Ніяких помилок нема ні на приборці, ні при підключенні діагностики.

Охолоджувач егр який стоїть ззаду двигуна під турбінами візуально нормальний, заслінка ходить якщо рукою понажимати на тягу. Шток шатаю ніяких люфтів не відчувається. 

Може бути причина в клапані егр який стоїть спереду справа? 

Чи є ще якийсь охолоджувач егр наприклад такий 147355889R

Якщо він є то де він може стояти? Може в ньому заслонка відпала чи заклинив?

Ще спереду двигуна біля дросільної заслонки на випуску є вакуумний клапанець, точно такий самий як стоять ще два таких ззаду на актуаторах турбін.

Він чомусь не підключений, а вакуумний шланг який мав на нього йти зверху заглушений. Іншого шланга який мав підключатись зправа я взагалі не наблюдаю. І якщо він мав би бути то куди він має йти від цього клапанця?  Фішки яка мала на нього підключатись взагалі нема. Думав може відкушена, а ні нічого такого не видно. І походу воно все так працювало бо видно що той датчик і все там закидано брудом і ніхто туди не лазив. Що перероблено воно було давно і походу їздило так.

За що цей клапанець відповідає що спереду, чи буває що на нього не йде фішка, хоча гніздо є?

 

Авто приїхало неробочим з-за кордону. Не можу дійти якогось шва.

Допоможіть розібратися куди рухатися далі...

Додаю фото клапанців про які говорю, щоб було зрозуміліше.

Скільки там тих клапанців взагалі має бути?

Я нарахував 5 штук.

Один біля шківа колінвала, інший точно такий зверху на двигуні

Два ззаду на турбінах що обвів на фото

І один спереду теж обведений, але він у мене не підключений

IMG_20250314_011719.jpg

IMG_20250314_011641.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, sosa022 сказал:

Допоможіть розібратися куди рухатися далі...

В сторону нормального СТО!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Попробуйте в целях эксперимента заглушить егр прркладкой

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

9 часов назад, Rusik UA сказал:

В сторону нормального СТО!

А як зрозуміти чи нормальне сто чи ні? 

Приговорили турбіни. Як виявилось діло не в них.

Як на мене залишається діло або в егр, або вакууми.

Егр я зніму сам і подивлюся. Просто хотів запитати хто вкурсі куди йде трубочка від клапанця і чи охолоджувач егр встановлений один чи два на передньому водному мастері 21 року 2.3

5 часов назад, master8607 сказал:

Попробуйте в целях эксперимента заглушить егр прркладкой

Дякую. Теж думаю це зробити. Завтра зніму егр подивлюся чи він там норм ходить і заглушку його

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

17 minutes ago, sosa022 said:

А як зрозуміти чи нормальне сто чи ні? 

Приговорили турбіни. Як виявилось діло не в них.

Як на мене залишається діло або в егр, або вакууми.

Егр я зніму сам і подивлюся. Просто хотів запитати хто вкурсі куди йде трубочка від клапанця і чи охолоджувач егр встановлений один чи два на передньому водному мастері 21 року 2.3

Дякую. Теж думаю це зробити. Завтра зніму егр подивлюся чи він там норм ходить і заглушку його

Герметичність єгр можна опресовкою перевірити, по залишанні в системі тиску...

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

8 минут назад, Ivanovich-ukr сказал:

Який вакум в системі по манометру?

С какой целью интересуетесь? В какой из систем?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 minutes ago, master8607 said:

С какой целью интересуетесь? В какой из систем?

Певно в тормозній за вакуумним насосом)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 минуты назад, master8607 сказал:

С какой целью интересуетесь? В какой из систем?

Вибачте ,А турбіни чим відкриваються?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для початку зняти по черзі фішки ззаді з двох клапанів і подивитись помилки. їх там хтось завжди міняє. так як преди пропадають в машинах. ну і як вище написали, як там тиск вакуума поживає? чи тормоза дубом, але то таке, вона ж не їде....

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Порядок роботи такий

При запуску двигуна має втянутися нижній великий актуатор турбіни, при нажиманні на газ має втянутися актуатор що біля цього великого рядом з права

При цьому верхній актуатор має втянутися аж при перегазовці тапок в пол і то за умови що турбіни надують 

Він виконує роль скидання надлишку тиску при різкому відпусканні газу.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

По тих двох клапанах:нижній відповідає за заслонку теплообмінника ЕГР і повинен активовуватися одразу після пуску двигуна,а верхній на актуатор скиду тиску малої турбіни і вакуум там не подаєця без пікових нагрузок.з фронтовим клапаном нестикався

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

13 часов назад, Uriy1991 сказал:

Порядок роботи такий

При запуску двигуна має втянутися нижній великий актуатор турбіни, при нажиманні на газ має втянутися актуатор що біля цього великого рядом з права

При цьому верхній актуатор має втянутися аж при перегазовці тапок в пол і то за умови що турбіни надують 

Він виконує роль скидання надлишку тиску при різкому відпусканні газу.

 

Перевірили, все саме так і працює як ви описали.

Знімав ще егр що спереду зправа. Він працює і не заклинивший

Ще зняв фішку з дросільної заслонки спереду на ній є якісь як чи окисли чи підгорівше трішки незрозуміло.

Чи може дросільна впливати?

Турбіни поставили, авто заводиться гарно і на холостих працює. Тільки даєш газу зразу давиться і хоче глохнути і димить

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

23 хвилини назад, sosa022 сказав:

Чи може дросільна впливати?

ні

 

25 хвилин назад, sosa022 сказав:

Тільки даєш газу зразу давиться і хоче глохнути і димить

що по параметрах в цей момент, топливні і з надувом?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Похоже на криву прошивку, може за бугром щось отшивали , та просто маску помилок затерли........

Я попробував би залить в блок сток і на ньому дивитись , що буде з тачкой

Було з десяток машин з Евпопи, з затертою маскою помилок, спасав рідний софт( на ньому може щось покаже ) + нормально зроблена прошивка

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Як варіант: сажу відшили а не вирізали. Які показники тиску відпрацьованих газів? Спробуйте погазувати зі знятою банкою (кат з сажовим).

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, garric сказал:

Як варіант: сажу відшили а не вирізали. Які показники тиску відпрацьованих газів? Спробуйте погазувати зі знятою банкою (кат з сажовим).

Робили так. Нуль різниці.

1 час назад, filterpluse сказал:

Похоже на криву прошивку, може за бугром щось отшивали , та просто маску помилок затерли........

Я попробував би залить в блок сток і на ньому дивитись , що буде з тачкой

Було з десяток машин з Евпопи, з затертою маскою помилок, спасав рідний софт( на ньому може щось покаже ) + нормально зроблена прошивка

Ну як варіант, певно так потрібно буде робити

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ще думка про перепускний клапан між турбінами. Він теж управляється вакуумом і штоком актуатора. Хто вкурсі де той шток бо ж їх там декілька і як він має бути нажатий чи віджатий? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Клапан перепускний має бути закритий але ти його непобачеш бо треба розбирати турбіну,краще відай турбіну,на провірку до провіреної фірми.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

22 часа назад, Volodymyr2707 сказал:

Клапан перепускний має бути закритий але ти його непобачеш бо треба розбирати турбіну,краще відай турбіну,на провірку до провіреної фірми.

Турбіна після перевірки. Все перевірили сказали все ок. На всяк пожарний я дав добро все почистити і відреставрувати щоб стало взагалі як нове. Результату нуль.

Є підозра у мене на охолоджувач егр той що під турбіна и стоїть. Що щось з ним не так 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сколько подачи топлива максимум блок вливает?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

12 часов назад, sosa022 сказал:

Турбіна після перевірки. Все перевірили сказали все ок. На всяк пожарний я дав добро все почистити і відреставрувати щоб стало взагалі як нове. Результату нуль.

Є підозра у мене на охолоджувач егр той що під турбіна и стоїть. Що щось з ним не так 

На євро 6 якщо я непомиляюсь він простий без вакумної заслонки.думаю він не проблема.Коли тиснеш на газ патрубок інтеркулера добре роздуває?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Сьогодні дивились знову авто. По факту: замінили вакуумний клапан, який стоїть біля шківа колінвала, з якого трубки йдуть на великий грибок великої турбіни. Машина стала норм заводитись. Зразу після заміни трохи нестабільні обороти були і не давало розгазувати більше 2700 обертів. Потім стало краще, оберти перестали плавати. Заводиться чітко, на холостих чітко працює, почали їхати трохи диміла, але по трохи перестало диміти вихлоп став нормальний, не їдкий і без диму.

АЛЕ

Є але. Їде якось тупувато, на нищих передачах ще більш менш, а на вищих нажав газ в пол і чекаєш поки вона по трішки розганяється. 

А на нижчих якщо оберти тримати більше 3000 в ходу то в салоні аж уши закладає, якийсь такий гул стоїть.

Такий гул і перед тим був. І зараз він залишився, лише перестала диміти ну і стала більш менш їхати. Плюс турбіна стала дути, бо раніше патрубки вжимало, а тепер роздуває так як і має бути.

 

Поки думаю що далі робити...

Запакований каталік? Не дає вихлоп розкрутити турбіну?

Ще питання. Клапан той що я замінив ідентичний тому, який стоїть зверху на моторі? Візуально вони то схожі, але на нижньому є окремий шланжик з грибочком, походу для забору повітря. А на верхньому грибочок разом з клапаном без шланжика.

Чи все таки вони не ідентичні. Може через те воно ще толком не працює, бо я поставив клапан такий як верхній

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...