carworker 455 Опубликовано 19 августа Поделиться Опубликовано 19 августа Peugeot 406 2004 рік. VF38B6FZR81566547 DAM 09535 Eng 6FZ - EW7J4 Не вмикається кондиціонер, то є муфта. Муфта справна тест із BSI проходить. На кліматичній панелі всі функції працюють. Вентилятор салону керується , А\С кнопка працює. Тиск фреону 6 бар. Дроти та фішки перевірені на всіх суміжних блоках теж. У BSI може з'явитися та повиснути помилка " VAN data В комфорту нема сигнала або обрив КЗ" Така ж помилка висить у прибори панелі (0004) 8410 8415 відсутні. Обміну датой на цій шині VAN CONF нема. 7215 шину не садить. Тому в мене думка заміна BSI. Але дуже прошу подивитись може що пропустив. Бо цей BSI не просто почистити та прив'язати. Треба різати корпус. Вот шо маємо Шо таке термостат і де він є ? Конфіг вірний чи ні? Дякую Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Alpine ua 283 Опубликовано 19 августа Поделиться Опубликовано 19 августа А який саме BSI стоїть? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 455 Опубликовано 19 августа Автор Поделиться Опубликовано 19 августа Валео Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Davik 138 Опубликовано 19 августа Поделиться Опубликовано 19 августа Вибіріть інший Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
EleKtrik82 24 Опубликовано 19 августа Поделиться Опубликовано 19 августа В моторніку помилки є? Тиск в ньому видно? P.S. Особисто в мене скріни нечитаємі.... by_one 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 455 Опубликовано 19 августа Автор Поделиться Опубликовано 19 августа У моторному помилок нема. Тиск 6 бар. Дозвіл на вмикання кондиціонера - НЕМА. Вхід у термостат кліматичноі установки - НЕМА. Шо таке термостат і де він не знайшов. Чомусь тільки у такому розмірі зображення. Як що клацнути на зображені з'явиться + збільшення. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 43 Опубликовано 19 августа Поделиться Опубликовано 19 августа Тиск 6 бар ви дивитесь на екрані чи манометром? Бо на екрані наче як 6 мілібар а не 6 бар carworker 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 455 Опубликовано 19 августа Автор Поделиться Опубликовано 19 августа 2 часа назад, gnoos сказал: Тиск 6 бар ви дивитесь на екрані чи манометром? Бо на екрані наче як 6 мілібар а не 6 бар Це такий прікол у РР2000. Тиск фріону 6 бар на манометрі. Як що примусово вімкнути муфту то холод іде. Тиск на високій стороні 11 бар Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 455 Опубликовано 20 августа Автор Поделиться Опубликовано 20 августа Заміна BSI нічого не дала. Хто може подивитись у сервіс боксі перелік умов які потрібні щоб ввімкнувся компресор. будь ласка. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
AutoDW.pl 160 Опубликовано 20 августа Поделиться Опубликовано 20 августа Иммо в моторнику не відшите? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Dimа 764 Опубликовано 20 августа Поделиться Опубликовано 20 августа Или вирджин корявый в моторном Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
carworker 455 Опубликовано 21 августа Автор Поделиться Опубликовано 21 августа В 19.08.2024 в 18:59, gnoos сказал: Тиск 6 бар ви дивитесь на екрані чи манометром? Бо на екрані наче як 6 мілібар а не 6 бар Такі да ! Ви це дуже влучно підмітили. В цьому випадку (S2000) тиск у мілібарах. Підкинув змінний резистор, виставив 60 мбар і все запрацювало. Сенсор тиску під заміну. Дякую. gnoos 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения