Перейти к содержанию

Ml163 270cdi 1999


comand

Рекомендуемые сообщения

Доброго здоров'я, блок ААМ на діагностику не виходить, але при цьому індикатор іммо на центральній консолі працює - при виключеному запалюванні моргає з інтервалами, при включеному запалюванні тухне, стартер не крутить, в моторному дозволу на запуск нема, кнопки на ключі не працюють, поставив емулятор Julie qf68, підготував епром, запаяв перемички, робив все по інструкції, машинка не заводиться, дозволу нема в моторному, чи працює цей емулятор з 2.7 дизелем? Ставив на 3.2 бензин, працює, тільки треба було ще старом привязати. Зараз в ЗСУ таких машин дуже багато, тому робоче рішення допоможе на інших таких мл відключити іммо.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • comand изменил название на Ml163 270cdi 1999
47 minutes ago, diwa25 said:

AAM Reader. и обычный К-лайник....

 

Пробував на робочій машині - не зміг підключитись даною прогою до ААМ

1 hour ago, Dok said:

Діагностику чим робили? і який блок двигуна, номер або тип.

двома різними лаунчами, 612 мотор, блок двигуна фото викладу завтра, Bosch edc15

Screenshot_2023-11-03-22-30-11-608_cn.wps.moffice_eng.jpg

Screenshot_2023-11-03-22-30-27-327_cn.wps.moffice_eng.jpg

 

Screenshot_2023-11-03-22-36-38-403_cn.wps.moffice_eng.jpg

В продажу є ще такий емулятор, можливо його потрібно ставити на мл 2.7 дизель?

IMG_20231103_224116.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Лаунч та старі мерси, не самий гарний варіант. Сам стикався багато разів, що лаунч не бачить а старий бош ктс або HHTWIN мерсовський чудово підключається да все працює.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тут очевидно не загальновідома проблема коли синхронізація злітає, а моторник не бачить ААМ, тому нема start enable, hht краще, звичайно

 

Screenshot_2023-10-30-13-46-57-339_com.kingbolen.ediag.jpg

IMG_20231030_143437.jpg

 

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, comand сказал:

Тут очевидно не загальновідома проблема коли синхронізація злітає, а моторник не бачить ААМ, тому нема start enable, hht краще, звичайно

 

Screenshot_2023-10-30-13-46-57-339_com.kingbolen.ediag.jpg

IMG_20231030_143437.jpg

 

 

Ищи старуху, и делай диагностику AAM и CDI2, смотри видит ли ключ  AAM, и есть ли синха у моторника, этот эмуль работает крайне погано с блоками CDI2 на ML163, быстрее будет востановить синхру если она слетела

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

7 hours ago, COSANOSTRA said:

Ищи старуху, и делай диагностику AAM и CDI2, смотри видит ли ключ  AAM, и есть ли синха у моторника, этот эмуль работает крайне погано с блоками CDI2 на ML163, быстрее будет востановить синхру если она слетела

ясно, а дамп вернути той що був до установки емулятора?

Після установки емулятора блок двигуна не персоналізований, хоча в інструкції по емулятору пише після установки не потрібно нічого робити старом як на бензиновому МЕ

Screenshot_2023-11-04-09-42-01-302_com.kingbolen.ediag.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

15 hours ago, diwa25 said:

AAM Reader. и обычный К-лайник....

 

а ця програма працює з к-лайн адаптером через USB, чи через COM порт?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вдалося прочитати ААМ, прочистив контакти на роз'ємах контакт спреєм, читання помилки лаунчем займає 6хв., помилки не активні, але не витираються

Screenshot_2023-11-04-16-17-56-485_com.kingbolen.ediag.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

на всяк випадок

Immo emul Cr1 Cr2.rar

емулятори завжди брав місцевого виробництва, хоча і на багато дорожчі, ніж китайські, але все працює 100%

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

22 hours ago, Razvedka said:

на всяк випадок

Immo emul Cr1 Cr2.rar 18.58 MB · 9 downloads

емулятори завжди брав місцевого виробництва, хоча і на багато дорожчі, ніж китайські, але все працює 100%

 Де купити? після установки старом потрібно прив'язувати? 

Перебрав декілька к лайн адаптерів, вичитав епром ААМ

IMG_20231106_173748.jpg

ml163 аам.bin

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

присилають блоки, паяю емуль і віддаю назад, поки що не доводилося Старом підвязувати. Хоча всяке може бути ... посилапння в приваті, поговоріт з продавцем, він точніше все розкаже.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

On 11/6/2023 at 7:18 PM, Razvedka said:

присилають блоки, паяю емуль і віддаю назад, поки що не доводилося Старом підвязувати. Хоча всяке може бути ... посилапння в приваті, поговоріт з продавцем, він точніше все розкаже.

поставив я цей емулятор, говорив з продавцем, епром підготував по інструкції - вона така ж як і в Julie, тільки в цьому не треба перемички паяти, адреса ті ж самі змінити потрібно, результат - та ж сама картина як і з Julie, в DAS-і видно, що після зміни в епром в моторному блоці пропадає персоналізація і активація, появляється ніби дозвіл на старт, але якщо клікнути на пункт Status drive authorization то бачимо Start enable NO, тобто фактичного дозволу на старт не має і не може бути якщо блок не персоналізований...

IMG_20231110_220022.jpg

До установки емулятора

IMG_20231110_225813.jpg

Після установки що Julie, що дорожчого українського

IMG_20231110_165922.jpg

Наш український емулятор cr1, cr2

IMG_20231108_191850.jpgна цьому МЛ є блок ЕАМ, блок ААМ Стар не бачить, тільки його номер, зайти не може в блок, а лаунч через 6 хв але заходить

Screenshot_2023-11-04-16-17-56-485_com.kingbolen.ediag.thumb.jpg.4af023a259f4c91dfb51729313a6a27e.jpg

В ААМ помилка комунікації по CAN 

Так виглядає що не ті адреса що в інструкції в епром міняти треба 

Хтось може сказати чому емулятори не працюють?

Screenshot_2023-11-11-00-48-43-230_cn.wps.moffice_eng.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Машина завелась, самий дешевий китайський емулятор також працює на ура з цим блоком з підготовленим рідним дампом як в інструкції до нього, після його установки був дозвіл на старт як тільки я його встановив, але не спрацьовувало втягуюче і не крутив стартер - як виявилось, проблема була з поганою масою двигуна, кинув нову масову косу на мотор і машина завелась 

CAN шину не відключав як пише інструкція, та й нема потреби - блок керування двигуном після корегування дампа(перед установкою емулятора) нічого в епром вже не запише, бо при спробі його активувати Старом останній пише замінити блок, а емулятор після кожного вмикання запалювання запускає емуляцію з початку 

IMG_20231114_192756.jpg

Screenshot_2023-11-11-13-44-25-880_com.miui.gallery.jpg

Він йде із запаяним на платі опором 120 Ом на CAN шині(маленька стрілка на платі)

Він йде із запаяним на платі опором 120 Ом на CAN шині(маленька стрілка на платі)

Screenshot_2023-11-12-23-33-57-169_com.min.car.jpg

Схема роботи іммо FBS2b на w163 з EAM(встановлювався з 11/1999)

Схема роботи іммо FBS2b на w163 з EAM(встановлювався з 11/1999), N26/4 - маленький блочок зверху на рульовій колонці біля замка запалювання, до нього підходить два провода від котушки на замку і виходить роз'єм на 4 провода до блока EAM зліва під кермом, від EAM виходить одна вутрішня CAN шина до блока AAM під капотом під запобіжниками, а інша виходить до загальної CAN шини, на якій висить блок керування двигуном, по ній і передається код іммо

блок N73/1(попередник електронного замка запалювання на w210, w220) всередині EAM - в діагностиці він називається DAS drive authorization system, FBS - Fahrt Berechtigung Systeme - те саме, тільки німецькою

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...