_peccator_ 5 Опубликовано Пятница в 06:48 Поделиться Опубликовано Пятница в 06:48 Jeep Patriot 2008 дизель немає зарядки. При заведеному авто світиться на приборці акб. При збільшенні обертів двигуна після 3500, індикатор акб гасне і напруга зростає до 14в. потім падає до 12.4 (протягом півхвилини). І знову на приборці світить акб. Дроти цілі. 1 контакт приходить на ECU (фішка 94) 26 та 27 піни, а 2 контакт - 64 пін. Який сигнал має приходити на генератор? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
filterpluse 39 Опубликовано Пятница в 07:20 Поделиться Опубликовано Пятница в 07:20 Так гену в ремонт))) на стенд, похоже на реле-регулятор Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
_peccator_ 5 Опубликовано Пятница в 07:45 Автор Поделиться Опубликовано Пятница в 07:45 Казали, що возили на провірку і генератор в нормі. Напруга піднімається і падає як при приєднаній фішці генератора, так і при знятій. , Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 54 Опубликовано Пятница в 13:37 Поделиться Опубликовано Пятница в 13:37 Тут управління збудженням генератора йде напряму від ебу, принцип той же як і в звичайному регуляторі напруги- +12В, і імпульсний вихід для ШИМ регулювання. Якщо вихідний каскад ЕБУ накрився, то або ремонт ЕБУ, або чіпляти виносний регулятор (я так робив на якомусь американцю) Хоча ні, трохи не так. Один кінець обмотки збудження сидить на корпусі (маса), а керування струмом обмотки збудження іде по плюсу. Наче так. А інший провід іде як інформація до ЕБУ про стан заряду Autodw.pl и _peccator_ 1 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
_peccator_ 5 Опубликовано 13 часов назад Автор Поделиться Опубликовано 13 часов назад Продзвонив дроти, вони цілі та ніде не коротять. На заведеному авто на обидвох дротах є якийсь слаботочний сигнал. Осцилограф показує постійні 12В. Але не шим. Відправив до тих, хто займається генераторами. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 54 Опубликовано 12 часов назад Поделиться Опубликовано 12 часов назад 1 час назад, _peccator_ сказал: Осцилограф показує постійні 12В. Але не шим. Відправив до тих, хто займається генераторами. На обох дротах +12В? Якщо схема така, як і на бензинових, то на одному і буде 12В, бо зарядки нема. А якщо на іншому також 12В, то заряд мав би бути, бо збудження наче як є. Регулятора напруги ж там немає, тільки щітки? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RAZOR85 217 Опубликовано 11 часов назад Поделиться Опубликовано 11 часов назад Вроде и схему правильную дали, а топика не смущает "Напряжение поднимается и падает как при присоединенной фишке генератора, так и при снятой" Autodw.pl 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
kapkany4 66 Опубликовано 11 часов назад Поделиться Опубликовано 11 часов назад На Либерти переделывал генератор на обычный регулятор напряжения, ставил от старого лексуса, гена был денсо, подошёл как родной, может и у вас переделка, смотрите номера на регуляторе, и на вольтаже смотрите тип управления. На американцах часто так бывает, регулятор внутри ЭБУ, в генераторе только щётки. В 24.10.2025 в 10:45, _peccator_ сказал: Напруга піднімається і падає як при приєднаній фішці генератора, так і при знятій Autodw.pl 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 54 Опубликовано 11 часов назад Поделиться Опубликовано 11 часов назад 49 минут назад, RAZOR85 сказал: Вроде и схему правильную дали, а топика не смущает "Напряжение поднимается и падает как при присоединенной фишке генератора, так и при снятой" Может, самовозбуждение на оборотах происходит Autodw.pl 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
RAZOR85 217 Опубликовано 11 часов назад Поделиться Опубликовано 11 часов назад Может и происходит, но почему после заряда нет? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Autodw.pl 260 Опубликовано 9 часов назад Поделиться Опубликовано 9 часов назад Що можна сказати? Займайтися шиномонтажкою, там не треба думати, там треба мати досвід. Без образ, але нафіга брати авто, в якоми ви = 0 ? Що-би зайвий раз довести, що більшість укр.СТО це люди, яки до 2022 року працювали в охороні Сільпо, або максимум у Таксі? Навіть маючи великій досвід в автоелектриці, з них майже 10 років і Польщі, не беру все підряд, бо знаю, що робити все і добре не реально. On 10/24/2025 at 3:37 PM, gnoos said: або чіпляти виносний регулятор (я так робив на якомусь американцю) Ви це ****дь зараз без жартів? gnoos 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
gnoos 54 Опубликовано 4 часа назад Поделиться Опубликовано 4 часа назад 5 часов назад, Autodw.pl сказал: Навіть маючи великій досвід в автоелектриці, з них майже 10 років і Польщі, не беру все підряд, бо знаю, що робити все і добре не реально. Ви це ****дь зараз без жартів? Шановний Майстер мінусами вирішив покидати, поганий настрій, аргументуєте свої мінуси? Якщо вам не подобаються варіанти, це не привід л..йном обкидати інших, кожен працює так як вміє, і не у всіх присутній Ваш рівень знань і вмінь. Вкажіть краще щось по темі корисне. Особисто в моєму випадку був такий ЕБУ, який в Україні на той момент був відсутній, і я не ризикнув його розкривати, бо невідомо потім як його прив'язувати якщо потрібна буде заміна. Власника повністю влаштував варіант з виносним регулятором, і ніхто крім мене навіть не захотів мати діла з тим автомобілем. І був варіант або повна відутність заряду, або деякий колхоз. То ж якщо вам не прийнятний такий варіант, то це ваша справа. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти