Перейти к содержанию

VW PQ 35 клімат контроль


Рекомендуемые сообщения

Привіт всім,не буду перечислювати всі моделі так як практично система кліматизації та підігруву однакова,прошу пояснити або підсказати 

маємо vw 2.0 tdi cr -VAG

значить при температурі нижче 5 градусів на приборці появляється сніжинка-в цей час обороти двигуна підіймаються до 1000об\хв вмикається догрівач(вебасто\ебер)
розхід при такому розкладі виходить близько 17 л до того часу поки двигун не прогріється до 80 градусів,потім оберти падуть і розхід зменшується...

суть полягає в тому щоб змінити кодування -тому що коли вимикаю повністю клімат OFF то оберти стають стандарт 750\800 і розхід зменшується!

Але їздити при температурі повітря 0 градусів з вимкненою пічкою не дуже комфортно!

блок клімат контролю 3AA 907 044 AG    АО: 3AA 907 044 AG Climatronic   H03 0303  Ревизия: 00001K02     Кодировка: 0010004002 
блок  догрівача 7N0 963 271 E Компонент: Zuheizer        051 2940  Ревизия: 00051000    Заводской номер: 09024297000000 Кодировка: 0000011

питання коротко-як відключити функцію (зимовий режим чи холодна країна чи як то назвати правильно я не знаю)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А vcds не даёт подсказок по кодированию?

Можно просто предохранитель на подкачку вынуть и не будет работать 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

5 часов назад, Мастак сказал:

А vcds не даёт подсказок по кодированию?

Можно просто предохранитель на подкачку вынуть и не будет работать 

vcds\вася не має  підказок,хіба що шукати в адапціях параметр або вже дивитися по одісу
запобіжник знімав на догрівач нічого не дало...

як тільки вимикаю клімат OFF все стає в норму(при тому що тена не має)тобто нагрузки по живленню немає

ще потім передивлюсь всі канали,тай версію вася потрібно понизити тому що 25 версія не все показує

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Щось багато дуже (витрати). 

Термостат точно норм? В мене на пару літрів збільшується, але окремо включає й оберти не піднімае. 

Але е нюанс, не звернув увагу що pq35, в мене mqb

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Шо то за вебаста, з таким розходом? 

І не странно, що вона оберти 1000 тримає, поки не програє до 80? 

Якщо запобіжник вебасти достать, точно все норм?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 минуты назад, dierus сказал:

Шо то за вебаста, з таким розходом? 

І не странно, що вона оберти 1000 тримає, поки не програє до 80? 

Якщо запобіжник вебасти достать, точно все норм?

оберти тримає тоді коли включений клімат(без AC) тобто температура виставлена на регуляторах 18-25

про запобіжник я вже писав- навіть коли він витягнутий всерівно тримає оберти до 1000 

2 часа назад, Alpine ua сказал:

Щось багато дуже (витрати). 

Термостат точно норм? В мене на пару літрів збільшується, але окремо включає й оберти не піднімае. 

Але е нюанс, не звернув увагу що pq35, в мене mqb

20 л дизеля залив -проїхав 135 км по місту АКПП DSG DQ250 при тому весь час оберти тримались високі(наприклад на світлофорі або в пробці)

термостат добрий

значить заліз в кодування кліматроніка  все що там є ...

ще цікавить таке питання в блоці BCM стоїть галочка (управление нагрузкой)-що це і для чого(на клемі - акума датчика немає)

 

клімат1.jpg

клімат2.jpg

клімат3.jpg

клімат4.jpg

клімат5.jpg

клімат6.jpg

якщо щось вдасця з цим зробити,відпишусь,тему лишаю відкритою

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Стикався з подібним колись на Турані. Відключали фішку з догрівача. Нічого не мінялось. Оберти піднімались десь дои1100 , 1200.об/хв. І розхід теж піднімався. А проблема виявилась в датчику температури. На холодну датчик неправильно давав показник. В процесі прогріву вище (скількісь там градусів, не памятаю вже точно) температура ставала в норму. І падали оберти , і розхід. Слідкуйте поступово за температурою в параметрах реального часу. P/s помилок не було ні яких.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

так я забув написати це також Touran!

підскажіть який датчик температури міняли?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

що ж,все таки є відмінність по параметрам блоку керування,чомусь температура блока не співпадає з зовнішньою температурою повітря та темп антифризу,по фото можна побачити різницю(останнє 4 фото з ввімкненим кліматом+догрівач),сажа вирізана та відшита(мені здається що щось криво зробили або пошкодили блок керування)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

буду розбиратись далі...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 години назад, valerio1982 сказав:

так я забув написати це також Touran!

підскажіть який датчик температури міняли?

Screenshot_20231126_155624_Gallery.thumb.jpg.fa3a40adc1ffef6b50d000e1bed4f7cb.jpg

Щойно, Studebeker сказав:

Screenshot_20231126_155624_Gallery.thumb.jpg.fa3a40adc1ffef6b50d000e1bed4f7cb.jpg

Точно вже не памятаю вроді під номером 7.   4х котактний

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

на термостаті,добре дякую подивлюсь,але мені щось здається що косяк в блоці ,знайду на нього стокову прошивку подивлюсь як буду з нею,

далі буде...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Який sw?

В моторному 

5 часов назад, Studebeker сказал:

Screenshot_20231126_155624_Gallery.thumb.jpg.fa3a40adc1ffef6b50d000e1bed4f7cb.jpg

Точно вже не памятаю вроді під номером 7.   4х котактний

Мабуть 6, двухконтактний, на 4 не бачив)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

26 минут назад, Alpine ua сказал:

Який sw?

В моторному 

 

ось ту звидно заключається вся суть  H25 9978-ось видно дизельгейт

всі практично пишуть що проблема в обновленні прошивці і всі з неї відкатуються до старішої, ,так як в ній 9978 9979 косяки,

в цій машині мотор CFHC потрібно знайти першочергову прошивку(сток) 5287 2726 і по ній вже зробити мод,тільки потрібно знати точно яка підходить під блок керування 

ПО: 03L 906 018 NP    АО: 03L 907 309 R
Ко R4 2.0l TDI   H25 9978   

потрібна прошивка 3360 або та яка підходить під CFHC,якщо хтось має скиньте будь ласка ,5287 2726 йшли під інший двигун ,буду пробувати 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

18 минут назад, Alpine ua сказал:

ще в двух словах чим вони відрізняються ,записувати з них любу чи є якийсь порядок?
писати командером чи якось можливо їх зробити в bin форматі під ktag

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

17 минут назад, valerio1982 сказал:

ще в двух словах чим вони відрізняються ,записувати з них любу чи є якийсь порядок?
писати командером чи якось можливо їх зробити в bin форматі під ktag

Пиши любу. Одіс. Чи VCP 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А якщо ради екперименту на датчик зовнішньої температури резистором підігнати плюсову температуру. То як автомобіль себе буде вести

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Неділю назад робив А5 шкоду на сімос,  1.6д, також був дізельгей, откат вирішив питання. Це не панацея, але я б спробував

Вебасто там не було, тільки оберти 1000

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ось і я спробую на цьому тижні і будемо знати

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

привіт всім,значить замінив SW з 9978 на SW 3360

зміни стали відчутні в кращу сторону,зменшилась витрата палива мотор пацює мягкіше та тихше

по їзді нічого не змінилося тяга та сама (добра),тепер зроблять екологію з тюном буду дивитися далі

дякую всім за увагу!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...