UA_Mercedes 53 Опубликовано Пятница в 18:04 Автор Поделиться Опубликовано Пятница в 18:04 В 28.10.2024 в 12:15, vadik.exb сказал: 3 дирки по 16 мм Не зрозумів... Проблема досі не вирішена. Приоглядц помітив тріщину на банці каталізатора. З чорним слідом від сажі. Вирішив що датчик лямбда на виході з ката отримає некоректні данні із-за цього. Поїхав поварили. Дегь поїздка нормально і щнову те саме. Зараз знову помилка по В60. Думаю ще один новий купити. Хоча купував один б.у оригінал і один новий оригінал. Перший час працює нормально а потім все. На холодну газ в підлогу і починає дьоргатися. І після цього вихлоп чадний. Прозорий але чадний... Сажевий иак і не знімав ще. Але бачу що без цього не обійтись. Або ще один датчик купити. Якби тільки на підробку не нарватися. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
LTruck 62 Опубликовано Пятница в 19:01 Поделиться Опубликовано Пятница в 19:01 Ебу явно пише помилку по по b60. Чому не перевірити все що повязано з датчиком і передувом турбіни. По всім симптомам є передув турбіни. Підключаете лаунч і їдете з місця газ в пол. Дивитеся два параметри наддув і протитиск турбіни. Якщо там 5бар на b60 то іде дикий передув і всі ваші симптоми. Можливо клинить геометрія, помилки не буде. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UA_Mercedes 53 Опубликовано Пятница в 19:48 Автор Поделиться Опубликовано Пятница в 19:48 37 минут назад, LTruck сказал: Ебу явно пише помилку по по b60. Чому не перевірити все що повязано з датчиком і передувом турбіни. По всім симптомам є передув турбіни. Підключаете лаунч і їдете з місця газ в пол. Дивитеся два параметри наддув і протитиск турбіни. Якщо там 5бар на b60 то іде дикий передув і всі ваші симптоми. Можливо клинить геометрія, помилки не буде. Тобто в динаміці з максимальним прискоренням під час руху перевірити величину цього параметру? Якщо 5 Бар то це передув. А скільки має бути якщо норма? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
LTruck 62 Опубликовано Пятница в 21:16 Поделиться Опубликовано Пятница в 21:16 1 час назад, UA_Mercedes сказал: Тобто в динаміці з максимальним прискоренням під час руху перевірити величину цього параметру? Якщо 5 Бар то це передув. А скільки має бути якщо норма? В тебе датчик б60 міряє максимум приблизно 5бар. Якщо у тебе фактичний тиск турбіни 3бар (разом з атмосферним) то б60 +1 бар буде норма, тобто 4бар. На ХХ все ок, турбіна 1бар, тиск б60 +0.1 бар UA_Mercedes 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vadik.exb 39 Опубликовано Пятница в 21:53 Поделиться Опубликовано Пятница в 21:53 3 часа назад, UA_Mercedes сказал: Не зрозумів... Проблема досі не вирішена. Приоглядц помітив тріщину на банці каталізатора. З чорним слідом від сажі. Вирішив що датчик лямбда на виході з ката отримає некоректні данні із-за цього. Поїхав поварили. Дегь поїздка нормально і щнову те саме. Зараз знову помилка по В60. Думаю ще один новий купити. Хоча купував один б.у оригінал і один новий оригінал. Перший час працює нормально а потім все. На холодну газ в підлогу і починає дьоргатися. І після цього вихлоп чадний. Прозорий але чадний... Сажевий иак і не знімав ще. Але бачу що без цього не обійтись. Або ще один датчик купити. Якби тільки на підробку не нарватися. Я коє чого вспомнив на рахунок дерганія треьа міряти тиск в обратке має буть помойму 3 бара. Якщо не то будуть такі трабли с димом дерганієм. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
diwa25 38 Опубликовано Пятница в 23:08 Поделиться Опубликовано Пятница в 23:08 3 часа назад, UA_Mercedes сказал: Тобто в динаміці з максимальним прискоренням під час руху перевірити величину цього параметру? А не смущает ниче по диф давлению? на всех скринах обороты холостого. а диф давление 5. 11. 18. да и смутные сомнения у меня по саже... не было там сбросов и адаптаций сажи? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UA_Mercedes 53 Опубликовано Суббота в 06:49 Автор Поделиться Опубликовано Суббота в 06:49 7 часов назад, diwa25 сказал: А не смущает ниче по диф давлению? на всех скринах обороты холостого. а диф давление 5. 11. 18. да и смутные сомнения у меня по саже... не было там сбросов и адаптаций сажи? Поясніть детальніше, що саме ви маєте на увазі? І які перевірки провести? Два тижні назад виявив такий букет помилок у збережених. А зараз тільки по В60 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UA_Mercedes 53 Опубликовано Суббота в 17:43 Автор Поделиться Опубликовано Суббота в 17:43 Ось кілька скріншотів показів в різних режимах Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
alex_cv 58 Опубликовано Суббота в 18:12 Поделиться Опубликовано Суббота в 18:12 21 минуту назад, UA_Mercedes сказал: Ось кілька скріншотів показів в різних режимах Турбо не може продавити повітря.. сажовий/кат всередині сплавлений..мертва турба? IhorPro 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UA_Mercedes 53 Опубликовано Суббота в 18:15 Автор Поделиться Опубликовано Суббота в 18:15 2 минуты назад, alex_cv сказал: Турбо не може продавити повітря.. сажовий/кат всередині сплавлений..мертва турба? Ок. Почну з демонтажу сажевого. Огляну що у нього там на виході. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
LTruck 62 Опубликовано Суббота в 20:07 Поделиться Опубликовано Суббота в 20:07 Бачу дві проблеми забитий сажовий 0.3 бар на виході, як я розумію скріни на стоячій машині. + Неефективно працює турбіна 0.4бар наддув 1.7бар підпор. Потрібен лог газ в пол з місця 1-3 передача, оберти двигуна, наддув, б60, діф. Краще взяти лаунч, ктс, автоком. Стар дуже повільно зчитує дані. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
UA_Mercedes 53 Опубликовано Суббота в 20:21 Автор Поделиться Опубликовано Суббота в 20:21 12 минут назад, LTruck сказал: Бачу дві проблеми забитий сажовий 0.3 бар на виході, як я розумію скріни на стоячій машині. + Неефективно працює турбіна 0.4бар наддув 1.7бар підпор. Потрібен лог газ в пол з місця 1-3 передача, оберти двигуна, наддув, б60, діф. Краще взяти лаунч, ктс, автоком. Стар дуже повільно зчитує дані. Пробував і в русі і на місці. Гляньте по відео. Чи щось буде зрозуміло. Стоячи авто прогазовую до відсічки .mp4 Стартую газ в підлогу.mp4 Стартую 2.mp4 2 минуты назад, UA_Mercedes сказал: Пробував і в русі і на місці. Гляньте по відео. Чи щось буде зрозуміло. Стоячи авто прогазовую до відсічки .mp4 Стартую газ в підлогу.mp4 Стартую 2.mp4 Деречі після цих тестів в збережених немає жодних помилок. Видаляв останній раз вчора вдень. За добу не з'явилися ще. Хоча їздив в різних режимах. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
diwa25 38 Опубликовано Суббота в 21:05 Поделиться Опубликовано Суббота в 21:05 Пока до компа добрался,вижу все уже написали. сажа там забита однозначно. потому и турбина не раскручивается. выкинь дпф. убери егр. сделай турбу и едь спокойно. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти