mr_sopit Опубліковано 4 вересня Поділитися Опубліковано 4 вересня Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VasyaUA Опубліковано 4 вересня Поділитися Опубліковано 4 вересня 10 минут назад, mr_sopit сказал: Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Як на мене помилку по піропатрону АКБ вирішіть для початку. Проводка, опір піропатрону перевірте і тд. Перша помилка по аварійному відключенні пройде якщо зробити базову установку датчиків srs equilibrus і mr_sopit 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
greencamp Опубліковано 4 вересня Поділитися Опубліковано 4 вересня 15 минут назад, mr_sopit сказал: Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Меняйте пиропатрон-отстрел 12В на плюсе АКБ Ошибку про торможение тянет с другого блока, проверяйте ошибки в ABS и ассистентах (радар, торможение и прочее) B2000 это внутренняя неисправность ECU Это не краш, значит такой спец по SRS... roma130a, equilibrus і mr_sopit 1 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit Опубліковано 4 вересня Автор Поділитися Опубліковано 4 вересня На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
greencamp Опубліковано 4 вересня Поділитися Опубліковано 4 вересня 9 минут назад, mr_sopit сказал: На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. Написано высокое сопротивление, как может высокое сопротивление при програмной блокировке. Не надо все в кучу сваливать Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit Опубліковано 4 вересня Автор Поділитися Опубліковано 4 вересня Значить будем розбирати батарею. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
greencamp Опубліковано 4 вересня Поділитися Опубліковано 4 вересня Только что, mr_sopit сказал: Значить будем розбирати батарею. Я думаю на 48в он внутри АКБ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
User_1 Опубліковано 4 вересня Поділитися Опубліковано 4 вересня Подивіться чи на 12В АКБ під піропатроном немає пластини, зустрічались такі авто з америки. Заводитись буде і працювати буде, а по піропатрону буде помилка На 12в повинен бути з техніки безпеки теж mr_sopit 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit Опубліковано 5 вересня Автор Поділитися Опубліковано 5 вересня Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VasyaUA Опубліковано 5 вересня Поділитися Опубліковано 5 вересня 4 минуты назад, mr_sopit сказал: Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. Питання по авто можна закривати) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit Опубліковано 5 вересня Автор Поділитися Опубліковано 5 вересня Всім дякую VasyaUA 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення