mr_sopit 29 Опубліковано 4 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VasyaUA 23 Опубліковано 4 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 10 минут назад, mr_sopit сказал: Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Як на мене помилку по піропатрону АКБ вирішіть для початку. Проводка, опір піропатрону перевірте і тд. Перша помилка по аварійному відключенні пройде якщо зробити базову установку датчиків srs equilibrus і mr_sopit 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
greencamp 327 Опубліковано 4 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 15 минут назад, mr_sopit сказал: Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Меняйте пиропатрон-отстрел 12В на плюсе АКБ Ошибку про торможение тянет с другого блока, проверяйте ошибки в ABS и ассистентах (радар, торможение и прочее) B2000 это внутренняя неисправность ECU Это не краш, значит такой спец по SRS... mr_sopit, equilibrus і roma130a 1 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit 29 Опубліковано 4 вересня, 2024 Автор Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
greencamp 327 Опубліковано 4 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 9 минут назад, mr_sopit сказал: На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. Написано высокое сопротивление, как может высокое сопротивление при програмной блокировке. Не надо все в кучу сваливать Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit 29 Опубліковано 4 вересня, 2024 Автор Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 Значить будем розбирати батарею. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
greencamp 327 Опубліковано 4 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 Только что, mr_sopit сказал: Значить будем розбирати батарею. Я думаю на 48в он внутри АКБ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
User_1 27 Опубліковано 4 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 4 вересня, 2024 Подивіться чи на 12В АКБ під піропатроном немає пластини, зустрічались такі авто з америки. Заводитись буде і працювати буде, а по піропатрону буде помилка На 12в повинен бути з техніки безпеки теж mr_sopit 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit 29 Опубліковано 5 вересня, 2024 Автор Поділитися Опубліковано 5 вересня, 2024 Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VasyaUA 23 Опубліковано 5 вересня, 2024 Поділитися Опубліковано 5 вересня, 2024 4 минуты назад, mr_sopit сказал: Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. Питання по авто можна закривати) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mr_sopit 29 Опубліковано 5 вересня, 2024 Автор Поділитися Опубліковано 5 вересня, 2024 Всім дякую VasyaUA 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення