Перейти к содержанию

Audi q7 помилки по srs


mr_sopit

Рекомендуемые сообщения

Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. 

IMG_20240904_122954.jpg

IMG_20240904_123109.jpg

Хто що може порадити в даній ситуації?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

10 минут назад, mr_sopit сказал:

Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. 

IMG_20240904_122954.jpg

IMG_20240904_123109.jpg

Хто що може порадити в даній ситуації?

Як на мене помилку по піропатрону АКБ вирішіть для початку. Проводка, опір піропатрону перевірте і тд. Перша помилка по аварійному відключенні пройде якщо зробити базову установку датчиків srs

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

15 минут назад, mr_sopit сказал:

Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. 

IMG_20240904_122954.jpg

IMG_20240904_123109.jpg

Хто що може порадити в даній ситуації?

Меняйте пиропатрон-отстрел 12В на плюсе АКБ

Ошибку про торможение тянет с другого блока, проверяйте ошибки  в ABS и ассистентах (радар, торможение и прочее)

B2000 это внутренняя неисправность ECU

Это не краш, значит такой спец по SRS...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

9 минут назад, mr_sopit сказал:

На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. 

Написано высокое сопротивление, как может высокое сопротивление при програмной блокировке. Не надо все в кучу сваливать

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Значить будем розбирати батарею.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Подивіться чи на 12В АКБ під піропатроном немає пластини, зустрічались такі авто з америки. Заводитись буде і працювати буде, а по піропатрону буде помилка  

На 12в повинен бути з техніки безпеки теж

image.thumb.png.abd29f8a97c7f299748e0791e16b8ae0.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. 

IMG_20240905_093224.jpg

IMG_20240828_145136.jpg

IMG_20240828_144443.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 минуты назад, mr_sopit сказал:

Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. 

IMG_20240905_093224.jpg

IMG_20240828_145136.jpg

IMG_20240828_144443.jpg

Питання по авто можна закривати)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • mr_sopit закрыл тема
Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...