mr_sopit 21 Опубликовано 4 сентября Поделиться Опубликовано 4 сентября Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
VasyaUA 22 Опубликовано 4 сентября Поделиться Опубликовано 4 сентября 10 минут назад, mr_sopit сказал: Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Як на мене помилку по піропатрону АКБ вирішіть для початку. Проводка, опір піропатрону перевірте і тд. Перша помилка по аварійному відключенні пройде якщо зробити базову установку датчиків srs mr_sopit и equilibrus 2 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
greencamp 274 Опубликовано 4 сентября Поделиться Опубликовано 4 сентября 15 минут назад, mr_sopit сказал: Доброго дня. В роботі маємо audi q7 орієнтовно 22 року з 48 вольтовим акумулятором. По подушкам безпеки залишились дві помилки. По піропатрону батареї та екстренне гальмування не можливе. Батарея 48 воль була заблокована програмно. Після чого запустився генератор, пішла зарядка на обидва акумулятора. При опрацюванні другої помилки ODIS говорить що потрібно замінити блок SRS. Знайомий, який займається чисткою краш дати говорить що якби прописано краш, то повинна бути помилка B2000 чи щось типу того. Хто що може порадити в даній ситуації? Меняйте пиропатрон-отстрел 12В на плюсе АКБ Ошибку про торможение тянет с другого блока, проверяйте ошибки в ABS и ассистентах (радар, торможение и прочее) B2000 это внутренняя неисправность ECU Это не краш, значит такой спец по SRS... equilibrus, roma130a и mr_sopit 1 2 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
mr_sopit 21 Опубликовано 4 сентября Автор Поделиться Опубликовано 4 сентября На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
greencamp 274 Опубликовано 4 сентября Поделиться Опубликовано 4 сентября 9 минут назад, mr_sopit сказал: На 12 в. батареї піропатрону немає. ODIS вказує на піропатрону батареї 48 вольт. В ній буває піропатрон як фізичний, так і програмний. Як би вистрілив фізичний піропатрон то напевно батарея не запустилась би. Написано высокое сопротивление, как может высокое сопротивление при програмной блокировке. Не надо все в кучу сваливать Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
mr_sopit 21 Опубликовано 4 сентября Автор Поделиться Опубликовано 4 сентября Значить будем розбирати батарею. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
greencamp 274 Опубликовано 4 сентября Поделиться Опубликовано 4 сентября Только что, mr_sopit сказал: Значить будем розбирати батарею. Я думаю на 48в он внутри АКБ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
User_1 23 Опубликовано 4 сентября Поделиться Опубликовано 4 сентября Подивіться чи на 12В АКБ під піропатроном немає пластини, зустрічались такі авто з америки. Заводитись буде і працювати буде, а по піропатрону буде помилка На 12в повинен бути з техніки безпеки теж mr_sopit 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
mr_sopit 21 Опубликовано 5 сентября Автор Поделиться Опубликовано 5 сентября Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
VasyaUA 22 Опубликовано 5 сентября Поделиться Опубликовано 5 сентября 4 минуты назад, mr_sopit сказал: Піропатрон таки встановлений на малій 12 в батареї. Паралельно з ним поклали перемичку. Тому все працювало. Підкинув поки що резистор, обидві помилки пішли. Дивно що ODIS вказував на піропатрон в багажнику. А при опрацюванні іншої помилки пропонував замінити блок srs. Питання по авто можна закривати) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
mr_sopit 21 Опубликовано 5 сентября Автор Поделиться Опубликовано 5 сентября Всім дякую VasyaUA 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения