Перейти к содержанию

Kuga 2.0 DCM 6.1


carworker

Рекомендуемые сообщения

Ford Kuga 2.0  05.02.2016  DCM 6.1 Eng - 2.0L Duratorq (110kW/150PS) Euro V 6-ступенч.Powershift 6DCT450 - MPS6  4WD (PTD)

Тюнінгована прошивка має номер

HW: DS71-12B684-XB
SW: FV41-12A650-AH
SW upg.: FV41-14C204-AH

Є орігінальна прошивка 2017 року але нема інфи яка там коробка 

HW: DS71-12B684-XB

SW Upgrade: FV41-14C204-ACH

Calibration: FV41-14C204-ACH

Хочу спробувати залити флеш. Які можуть бути наслідки?  DCM 6.1 стане цеглою чи бекап спасає ? Остальні блоки як на це зреагують? Заблокуєтся старт? 

Є переляк з фордами тому питаю. Дякую

DCM6.1 Lable.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

где твои считаной FLASH?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

28 минут назад, pcichas сказал:

где твои считаной FLASH?

Sent in private

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Навіщо так складно, як що треба залити сток, то це чудово можна зробити fordIDS або аналогічним ПЗ, конкретний приклад приводити не буду) Він 100% запише правильний оріг, і блок буде живий)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В мене тільки форскан. Там є конфігурація- репрог. Але стосовно РСМ тільки конфіг. Ліцензія якась є.  fordIDS треба онлайн і в мене його нема. Хлопці ! Та як що в мене всі ці цяцьки були я не питав за орігінальний файл. Є в кого орігінальний файл будьласка продайте.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Почему именно в блок , который на данный момент ты не подымешь - возникло желание записать другой софт?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

8 часов назад, Dok сказал:

Повна ідентифікація блока де?

Ту що показує форскан. Скачаю орі з серверу форда)

Дуже вдячний за увагу. Сподіваюсь що допоможе.

Форскан пише -

Автомобиль:
Модель: Ford Kuga/Escape
Двигатель: Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection DW10F Stage V
Объем: 2.0L
Год: 2016
Месяц: 02
Поколение: 2013.25MY
КПП: Powershift
VIN: WF0AXXWPMAGR58446

PCM - Модуль управления силовым агрегатом
Номер детали: FV41-12A650-AHD
Уровень калибровки: FV41-12A650-AHE (последний известный: FV41-12A650-AHG)
Cтратегия: FV41-14C204-AHE
Тип аппаратного обеспечения: DS71-12B684-XB
VIN: WF0AXXWPMAGR58446
Общий путь: 238652.0 Км

5 часов назад, Ромка сказал:

Почему именно в блок , который на данный момент ты не подымешь - возникло желание записать другой софт?

В першому пості я написав. Тюнінгована прошивка.

Форскан пише - 

TCM DTC U0401:00-28===
Код: U0401 - Недеиствительные данные, полученные от ECM/PCM A

TCM DTC P1719:00-28===
Код: P1719 - Сигнал крутящего момента двигателя

PCM DTC P003A:99-2F===
Код: P003A - Превышение предельного значения при сборе данных для положения управления A наддувом турбокомпрессора/ механического компрессора

PCM DTC P0700:00-28===
Код: P0700 - Система управления коробкой передач

PCM DTC P2563:21-68===
Код: P2563 - Проблемы с рабочим диапазоном/ качеством работы электрической цепи датчика положения лопастей управления давлением наддува турбокомпрессора A

ABS DTC U0401:00-28===
Код: U0401 - Недеиствительные данные, полученные от ECM/PCM A

PSCM DTC U0401:00-08===
Код: U0401 - Недеиствительные данные, полученные от ECM/PCM A

BCMii DTC B10A2:02-28===
Код: B10A2 - Входной сигнал столкновения

Дополнительный признак неисправности (:02):
 - Общий сбой сигнала

BCMii DTC B124D:02-AF===
Код: B124D - Датчик давления в шине

 

І ЦЕ ВСЕ ЗА ОДНУ ТЕСТОВУ ПОІЗДКУ, Звернулися до мене майстри с проханням перевірити ЄБУ. Бо шоб вони не робили не допомогає. Турбіну в сборі міняли на нову. Не допомогає. Ну я і перевірив. Сіли та поіхали. Так дійсно. Як що техесенько іхати то все добре але на трасі одразу падає в аварію. З"ясувалося що ДПФ ЕГР вилучені програмно і фізично. ЕГР заглушений. Ну і далі по помилкам. Хлопці! Я тачки вже дуже давно не ремонтую тільки лужу паяю але на мій погляд тут хелепа с надувом. Що було майстрам і запропановано - перевірити тубіну. Але втрутилися у процес хозяіва тачки. 3 СТО три рази знімали та ставили нову стару турбіни, сенсори міняли. Ну і вирішили змінити прошивку. Як що теж саме буде тоді хозяіва дадуть можливість ковирятися маслопузим. Вот таки справи.

ID.txt Kuga log.txt P003A_99_2F.txt

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Дивись як можеш зробити (форд дуже часто обнови випуска ) заідь  до діллера на компьтерну діагностику , бажано що б ти був присутній ,при підключенні сканер перепровірить обнови , та видасть вікно що треба обновить (буде двигун - пощастило) ,обнова  - це безкоштовно (праця над помилками), тому треба що б ти  бачив , звісно якщо обнови  е .

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

16 минут назад, Ромка сказал:

заідь  до діллера на компьтерну діагностику 

Хозяін каже що вже були. Ділер відмовив. Тіпа все зашито вже до нас

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1. Це хозяін винен)))  хто кричить діллеру що авто шите)))))

2. Діллер не мае права відмовити в послузі ! повір , працював

3. якщо  у кліента добре прошит моторнік - він тихенько каже не треба мені прошивку двигуна оновляти

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

22 минуты назад, Ромка сказал:

1. Це хозяін винен)))  хто кричить діллеру що авто шите)))))

Та ні. Як я зрозумів ще до мене була така попитка змінити прошивку. Ділер залюбки за гроші це робить. Щось там не зрослось. Та другий майстер до мене теж намагався. Але він блок не вскривав. Бекап прочитати не зміг. Як що хтось не знає то цей ЕБУ дуже просто прикласти через ОБД Я по пижикам знаю

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Що показує датчик тиску вихлопних газів турбіни по параметрах?

Часто буває що при відключенні сажі,по ньому труть ошибку,в багатьох авто для коректної роботи турбіни він потрібен

Не путати з датчиком дифф давлення!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

18 часов назад, Edward005 сказал:

Що показує датчик тиску вихлопних газів турбіни по параметрах?

Вхідний тиск продуктів згорання 88.5 кПа на холостом 773 об хв

З орігінальною прошивкою питання вирішено. Прошивка не вплинула. Все як було так і залишилось. Тільки помилок добавилось. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 часа назад, carworker сказал:

Вхідний тиск продуктів згорання 88.5 кПа на холостом 773 об хв

З орігінальною прошивкою питання вирішено. Прошивка не вплинула. Все як було так і залишилось. Тільки помилок добавилось. 

TEST

 

restore all

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вітаю друзі ! Допоможіть розібратися із пневмоактуатором керування геометріі турбіни. Справа в тому що при монтажі його доводится дотискати вниз десь на 5-6 мм. У свободному положені сенсор який на цому актуаторі видає 0.3в. А як що змонтувати з дотисканям 1.0в. На штоці актуатора регуліровка відсутня. Таке враження що механізм керування геометрією потребує регуліровки. Чи я помиляюсь і такий монтаж є нормою ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 3 недели спустя...

Нарешті прийшли запчастини ! Поміняли клапан керування турбіною із сенсором та МАР сенсор. Турбіну трохи відремонтували та все зрослось. Всім дякую за увагу.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Гость
Эта тема закрыта для публикации ответов.
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...