Перейти к содержанию

Hyundai Santa Fe 1 2003 2.0 crdi 4WD MT5speed EDC15C7


carworker

Рекомендуемые сообщения

Hyundai Santa Fe 1 2003 2.0 crdi 4WD MT5speed EDC15C7 vin - KMHSB81VP3U461214

Вітаю панство. Не працює другий циліндр. Імпульс на форсу є але не кошерний. Впевнено стверджую - перевірили все що стосується електрики. Сенсори коленвала та распредвала Форсунка працездатна - перевірена. Компресія - ОК Навіть клон зробив EDC15C7. Залишилось 2 питання. Прошивка та ГРМ. Як що маслопузі перевернули вали на 180 градусів таке може впливати ? І будь ласка подивиться прошивку SW: 1037366267 може перешивали. Дякую. 

KSboot_EDC15C7_AM29F400 KSboot_EDC15C7_ST10C167 KSboot_EDC15C7_ST95P80

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На спортаже с таким же мотор был случай после моториста,снимали/ставили мотор,подключали косу,именно на втором цилиндре перепутали разъём с датчиком (не помню чего) визуально одинаковые,они там месяц колдовали над ним. Троил и не работал второй цилиндр))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тут ні чого не переплутано. Косу з дротів що до форсунок разплели аж до самого ЕБК. Тільки питання до ГРМ та софта. Бо з мотором щось робили. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

10 hours ago, carworker said:

ласка подивиться прошивку SW: 1037366267 може перешивали

Прошива странная какая то у вас

Santa Fe_2.0_edc15_366267.bin

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Софтом или ГРМ сделать не рабочей только одну форсунку весьма проблематично. Что значит импульс не кошерный, амплитуда маленькая или форма другая?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

6 часов назад, Litvinas сказал:

Прошива странная какая то у вас

Santa Fe_2.0_edc15_366267.bin 512 kB · 0 загрузок

Пояснить шо не так. Я не шарю у прошивках. Але бачу шо відмінності є. Наприклад у мене є 366267 яка дуже відрізняється . Ще побачив аномалію у ЕЕ адрес 00000200 як шо розумієте про шо це я. Не знаю повинно так бути чи ні. Начебто 01 всі

3 часа назад, RAZOR85 сказал:

Софтом или ГРМ сделать не рабочей только одну форсунку весьма проблематично. Что значит импульс не кошерный, амплитуда маленькая или форма другая?

Особисто не дивився. Електрик пояснив шо не такий як інші. 

KSboot_EDC15C7_HZ_backup.FLS KSboot_EDC15C7_ST95P80

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Так а помилки є? Блок керування реагує на від'єднання форсунки помилкою по ланцюгу? Імпульси сильно відрізняються від робочих форсунок?

Як по мені, то на форму імпульса впливає або сам блок (і то, апаратно), або характеристики котушки (п'єзоелемента) форсунки. Перекинути місцями дві форсунки можна

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...