Перейти к содержанию

Expert I, 2.0 HDI "RHX" непонятка з моторним EDC15C2


Рекомендуемые сообщения

Всім доброго.

Предісторія:

Притягнули цей транспортний засіб "НЕ ЗАВОДИТЬСЯ". Тикнув діагностику ніби нічого такого - датчик фази, свічі накала і ще щось (не зберіг лог) що не впливає на запуск системи. Відразу звернув увагу на жахливий стан підкапотної проводки. В ході вияснення обставин як це все сталося власник повідомив, що вже два рази міняли моторний перший раз перестала працювати педаль, а другий раз - щось електрики попутали і замість 5-ти вольт подати 12.

Попросив привезти старі "мозги", а тим часом розібрав наявні. "Штин" горілого текстоліту і здута частина біля роз'єму. Спроба відновлення нічого не дала, ані наявних, ані "старих" мозгів не дала.  Замовив інші. Пару ECU+IMMO не знайшли.

Тим часом перебрав підкапотку. 

Прийшов блок. Відключив іммо. Авто завелось. Але ....

Відповідь на педаль дуже в'яла і незрозумілі помилки:

Fail_NEW.thumb.jpg.fac9b319f9ab96146f8969bca7aad4a0.jpg

1 - Зрозуміло. Необхідна допомога у створенні virgin для правильної прив'язки.

2 - В телематиці треба відключити кондюк.

3 - проводку перевірив, все в нормі.

4 - тут при запуску тесту вібрує клапан управління турбіною і при спробі відключення з'я вляється помилка по турбокомпресору:

Fail_NEW1.thumb.jpg.e66851b0d55d5c3ad34b124e9af74970.jpg

Помилка по воздухоміру і ЄГР через ненадітий впускний патрубок.

Схему проводки використав цю: https://carmasters.org/storage/monthly_2019_10/9FCA8FFD-23DB-4B35-973A-88B6AD18C3A7.thumb.jpeg.e845788846214c2753548a4f7ad38360.jpeg

Для RHX не знайшов. В AvtoDATA теж тільки для RHY. (В тій версії що в мене). На схемі немає одного клапана (чи датчика) встановлений на обратці з ТНВД. 

 

Тепер не знаю проблема в телеметрії чи до мене поставили неправильний блок. Бо самий перший "рідний" блок не знайшли.

Іденти блоків однакові:

HW: 0281010359
SW: 1037353045

Епром крайнього робочого блока:

EEprom.bin

Епром нового:

eeprom_NEW.bin

 

По можливості допоможіть з "Virgin" для правильної прив'язки.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В принципі нічого.

А сенс який? Іденти у блоків однакові. ІММО відключений у ЕПРОМ. 

EPROM пробував заливати помилки ті ж ж самі.

27 минут назад, romanas29 сказал:

что мешает перелить флаш и еепром со старых ?

111.png

112.png

В SEDRE яке авто вибирали? Я щось таку схему не знайшов 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 часа назад, Slava0941 сказал:

Для RHX не знайшов. В AvtoDATA теж тільки для RHY. (В тій версії що в мене). На схемі немає одного клапана (чи датчика) встановлений на обратці з ТНВД

Вот посмотрите. Может пригодится.

 

Fiat_Ulysse;_Peugeot_806;_Expert_;Citroen_Evasion_;_Jumpy;_Lancia.pdf

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 минуты назад, Kamukadze сказал:

Вот посмотрите. Может пригодится.

 

Fiat_Ulysse;_Peugeot_806;_Expert_;Citroen_Evasion_;_Jumpy;_Lancia.pdfНедоступно

Рейтинга не вистачає щоб скачати

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, Slava0941 сказал:

В SEDRE какой автомобиль выбирали? Я что-то такую схему не нашел 

 

111.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На дане авто є два варіани RHX 

18-10-2024 16-24-35.png

1.pdf 2.pdf

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не вистачає рейтингу щоб подивитись

7 минут назад, User_1 сказал:

На дане авто є два варіани RHX 

18-10-2024 16-24-35.png

Рідного ЕБУ не застав. Два крайніх IMG_20240912_084409.thumb.jpg.2aab3b350477ed4c2e11e3d8a5152a11.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ЕБУ на один роз єм

3.pdf

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 2 недели спустя...

так нашли в чем дело .  у меня было тоже такое уникальное чудо не давно но там отехал блок всм . питания пропало на блок бси с многими стараниями сделал. когда приехали с буксира завелась перескочил ремень  . как потом я разговаривал с хозяином у него пропала тяга и в один прекрасный день он не смог ее зависть . копали ее человек 10 .  не кто толком не смог не чего определить и сделать .. сей час пригнали еще одну  и сказал не возьмись не за какие деньги за нее не уговорили .  тут уже интересные что то с шиной сан  или ключи отвязались как вытащить код безопасность это надо епром выпаивать и считывать так я понимаю. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

11 минут назад, Дмитрий пмр сказал:

так нашли в чем дело .  у меня было тоже такое уникальное чудо не давно но там отехал блок всм . питания пропало на блок бси с многими стараниями сделал. когда приехали с буксира завелась перескочил ремень  . как потом я разговаривал с хозяином у него пропала тяга и в один прекрасный день он не смог ее зависть . копали ее человек 10 .  не кто толком не смог не чего определить и сделать .. сей час пригнали еще одну  и сказал не возьмись не за какие деньги за нее не уговорили .  тут уже интересные что то с шиной сан  или ключи отвязались как вытащить код безопасность это надо епром выпаивать и считывать так я понимаю. 

Вторая Ёлка С8 начинается?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

13 минут назад, Дмитрий пмр сказал:

так нашли в чем дело .  у меня было тоже такое уникальное чудо не давно но там отехал блок всм . питания пропало на блок бси с многими стараниями сделал. когда приехали с буксира завелась перескочил ремень  . как потом я разговаривал с хозяином у него пропала тяга и в один прекрасный день он не смог ее зависть . копали ее человек 10 .  не кто толком не смог не чего определить и сделать .. сей час пригнали еще одну  и сказал не возьмись не за какие деньги за нее не уговорили .  тут уже интересные что то с шиной сан  или ключи отвязались как вытащить код безопасность это надо епром выпаивать и считывать так я понимаю. 

Щось я з цього каламбуру толком не зрозумів питання.

Поки відкладено, людина взяла інше авто. Розбираю інші замовлення.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

36 минут назад, Slava0941 сказал:

Щось я з цього каламбуру толком не зрозумів питання.

Поки відкладено, людина взяла інше авто. Розбираю інші замовлення.

152.jpg.8ec7d4f5c4828bf8cca066b9d1a001d5.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

 "Пляски з бубном" продовжуються.

Перевірив проводку в n-ий раз — все ок.

Зробив IMMOoff (Immo-killer 1.2). Машина завелася. Пробував разів 10, "старт-стоп" все ок. Проїхався, заглушив-завів все ок. Прийшов клієнт забирати, а не тут-то було. Не заводиться.

Залив "рідний" EPROM, завелася. Вже вирішив перевірити пару днів. Заводив, глушив, виганяв-заганяв з території все ОК. 

Вчора віддав клієнту. Ввечері дзвінок - "Приїхав заглушив, вже не заводиться"

 

Що помітив перестає заводитися після установки акумулятора клієнта. Всі операції проводив на своєму акумі, бо клієнтський дохлий, два три рази підряд стартером крутне і все.

Дивно все, сумніваюся що проблема в акумуляторі.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 7 месяцев спустя...
В 10/14/2024 в 1:25 PM, Slava0941 сказав:

Всім доброго.

Предісторія:

Притягнули цей транспортний засіб "НЕ ЗАВОДИТЬСЯ". Тикнув діагностику ніби нічого такого - датчик фази, свічі накала і ще щось (не зберіг лог) що не впливає на запуск системи. Відразу звернув увагу на жахливий стан підкапотної проводки. В ході вияснення обставин як це все сталося власник повідомив, що вже два рази міняли моторний перший раз перестала працювати педаль, а другий раз - щось електрики попутали і замість 5-ти вольт подати 12.

Попросив привезти старі "мозги", а тим часом розібрав наявні. "Штин" горілого текстоліту і здута частина біля роз'єму. Спроба відновлення нічого не дала, ані наявних, ані "старих" мозгів не дала.  Замовив інші. Пару ECU+IMMO не знайшли.

Тим часом перебрав підкапотку. 

Прийшов блок. Відключив іммо. Авто завелось. Але ....

Відповідь на педаль дуже в'яла і незрозумілі помилки:

Fail_NEW.thumb.jpg.fac9b319f9ab96146f8969bca7aad4a0.jpg

1 - Зрозуміло. Необхідна допомога у створенні virgin для правильної прив'язки.

2 - В телематиці треба відключити кондюк.

3 - проводку перевірив, все в нормі.

4 - тут при запуску тесту вібрує клапан управління турбіною і при спробі відключення з'я вляється помилка по турбокомпресору:

Fail_NEW1.thumb.jpg.e66851b0d55d5c3ad34b124e9af74970.jpg

Помилка по воздухоміру і ЄГР через ненадітий впускний патрубок.

Схему проводки використав цю: https://carmasters.org/storage/monthly_2019_10/9FCA8FFD-23DB-4B35-973A-88B6AD18C3A7.thumb.jpeg.e845788846214c2753548a4f7ad38360.jpeg

Для RHX не знайшов. В AvtoDATA теж тільки для RHY. (В тій версії що в мене). На схемі немає одного клапана (чи датчика) встановлений на обратці з ТНВД. 

 

Тепер не знаю проблема в телеметрії чи до мене поставили неправильний блок. Бо самий перший "рідний" блок не знайшли.

Іденти блоків однакові:

HW: 0281010359
SW: 1037353045

Епром крайнього робочого блока:

EEprom.bin 1 \u043a\u0411 · 3 скачування

Епром нового:

eeprom_NEW.bin 1 \u043a\u0411 · 2 скачування

 

По можливості допоможіть з "Virgin" для правильної прив'язки.

Машину зробив, чи ще ні? Бо бачу тема не закрита.  Боровся з військовим Fiat Scudo 2.0 JTD (на польских бляхах відповідно) 

 RHX  EDC 15 C2-1x     
Номер блока управління  Nr.:  0 281 010 359     ( 96 403 248 80) 

Машина не бачила датчика тиску в рампі (навіть робочого датчика) відповідно робила не стабільно, хоча заводилась і їхала. Датчик тиску, що був на авто теж виявився не робочий (несправності два в одному)  Ще була купа помилок ніби по ЕГР та інші.  Перевіривши проводку по схемі з EsiTronic 2012/3 , та перевірки з робочим датчиком тиску в рампі 0 281 002 283,  дійшов висновку, що з дротами все гаразд а винуватий ЕБУ.   Також були помилки по конфігурації бо блок вже поляки поставили від машини з кодндиціонероа та відповідно двома вентиляторами. В ньому було вже зроблено ImmoOff, але окрім зміненого ЕЕпром, було поправлено пару байт прошивку , поскільки фізично не булв знятий блок імобілайзера.  Я придбав на шроті інший блок (такий же  Nr.:  0 281 010 359 на одну фішку), в якому вже була така конфігурація  по комплектації як треба для даного авто.  Було прийняте рішення зробити  ImmoOff для новопридбаного блока, так як нічим було зробити конфігурацію. Bosch KTS-530  її навіть не бачив, а Launch LVS Scan бачив, але зробити не міг.  Випаяв  ЕЕпром зчитав Minipro TL 866II, вислав хлопцям, поправили, залив назад, запаяв, поставив на місце  і Вуаля...... Правда прийшлось фізично відключити блок Іммо. Бо явкщо його не вийняти, то після видалення помилок  машина  заводиться, а ле коли заглушиш, то вж другий раз не заводиться.  Дослідив, що якщо не відключити блок Іммо фізично, то треба поправляти ще і Flash інакше при  ImmoOff в самій ЕЕпром машина заводитиметься один раз коли витерти помилки.  Поляки поправивши Flash не відключали блока Іммо.

Чи рідний блок на авто, думаю треба визначити по VIN -коду. Глянути рідний номер по оригіналу, кинути номер в EsiTronic і він покаже номер по Bosch. А далі по ходу діла, щоб знати чи не ліпиш коня до крокодила.  Щоб не було  так, що типу в двигуні стоїть якийсь не таки датчик колінвала чи тиску в рампі, чи шайба  з якої читає датчик колінвала не відповідає тій, яку знає блок управління.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...