Перейти до змісту

Expert I, 2.0 HDI "RHX" непонятка з моторним EDC15C2


Рекомендовані повідомлення

Всім доброго.

Предісторія:

Притягнули цей транспортний засіб "НЕ ЗАВОДИТЬСЯ". Тикнув діагностику ніби нічого такого - датчик фази, свічі накала і ще щось (не зберіг лог) що не впливає на запуск системи. Відразу звернув увагу на жахливий стан підкапотної проводки. В ході вияснення обставин як це все сталося власник повідомив, що вже два рази міняли моторний перший раз перестала працювати педаль, а другий раз - щось електрики попутали і замість 5-ти вольт подати 12.

Попросив привезти старі "мозги", а тим часом розібрав наявні. "Штин" горілого текстоліту і здута частина біля роз'єму. Спроба відновлення нічого не дала, ані наявних, ані "старих" мозгів не дала.  Замовив інші. Пару ECU+IMMO не знайшли.

Тим часом перебрав підкапотку. 

Прийшов блок. Відключив іммо. Авто завелось. Але ....

Відповідь на педаль дуже в'яла і незрозумілі помилки:

Fail_NEW.thumb.jpg.fac9b319f9ab96146f8969bca7aad4a0.jpg

1 - Зрозуміло. Необхідна допомога у створенні virgin для правильної прив'язки.

2 - В телематиці треба відключити кондюк.

3 - проводку перевірив, все в нормі.

4 - тут при запуску тесту вібрує клапан управління турбіною і при спробі відключення з'я вляється помилка по турбокомпресору:

Fail_NEW1.thumb.jpg.e66851b0d55d5c3ad34b124e9af74970.jpg

Помилка по воздухоміру і ЄГР через ненадітий впускний патрубок.

Схему проводки використав цю: https://carmasters.org/storage/monthly_2019_10/9FCA8FFD-23DB-4B35-973A-88B6AD18C3A7.thumb.jpeg.e845788846214c2753548a4f7ad38360.jpeg

Для RHX не знайшов. В AvtoDATA теж тільки для RHY. (В тій версії що в мене). На схемі немає одного клапана (чи датчика) встановлений на обратці з ТНВД. 

 

Тепер не знаю проблема в телеметрії чи до мене поставили неправильний блок. Бо самий перший "рідний" блок не знайшли.

Іденти блоків однакові:

HW: 0281010359
SW: 1037353045

Епром крайнього робочого блока:

EEprom.bin

Епром нового:

eeprom_NEW.bin

 

По можливості допоможіть з "Virgin" для правильної прив'язки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В принципі нічого.

А сенс який? Іденти у блоків однакові. ІММО відключений у ЕПРОМ. 

EPROM пробував заливати помилки ті ж ж самі.

27 минут назад, romanas29 сказал:

что мешает перелить флаш и еепром со старых ?

111.png

112.png

В SEDRE яке авто вибирали? Я щось таку схему не знайшов 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Slava0941 сказал:

Для RHX не знайшов. В AvtoDATA теж тільки для RHY. (В тій версії що в мене). На схемі немає одного клапана (чи датчика) встановлений на обратці з ТНВД

Вот посмотрите. Может пригодится.

 

Fiat_Ulysse;_Peugeot_806;_Expert_;Citroen_Evasion_;_Jumpy;_Lancia.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Kamukadze сказал:

Вот посмотрите. Может пригодится.

 

Fiat_Ulysse;_Peugeot_806;_Expert_;Citroen_Evasion_;_Jumpy;_Lancia.pdfНедоступно

Рейтинга не вистачає щоб скачати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Slava0941 сказал:

В SEDRE какой автомобиль выбирали? Я что-то такую схему не нашел 

 

111.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На дане авто є два варіани RHX 

18-10-2024 16-24-35.png

1.pdf 2.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не вистачає рейтингу щоб подивитись

7 минут назад, User_1 сказал:

На дане авто є два варіани RHX 

18-10-2024 16-24-35.png

Рідного ЕБУ не застав. Два крайніх IMG_20240912_084409.thumb.jpg.2aab3b350477ed4c2e11e3d8a5152a11.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЕБУ на один роз єм

3.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня через...

так нашли в чем дело .  у меня было тоже такое уникальное чудо не давно но там отехал блок всм . питания пропало на блок бси с многими стараниями сделал. когда приехали с буксира завелась перескочил ремень  . как потом я разговаривал с хозяином у него пропала тяга и в один прекрасный день он не смог ее зависть . копали ее человек 10 .  не кто толком не смог не чего определить и сделать .. сей час пригнали еще одну  и сказал не возьмись не за какие деньги за нее не уговорили .  тут уже интересные что то с шиной сан  или ключи отвязались как вытащить код безопасность это надо епром выпаивать и считывать так я понимаю. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, Дмитрий пмр сказал:

так нашли в чем дело .  у меня было тоже такое уникальное чудо не давно но там отехал блок всм . питания пропало на блок бси с многими стараниями сделал. когда приехали с буксира завелась перескочил ремень  . как потом я разговаривал с хозяином у него пропала тяга и в один прекрасный день он не смог ее зависть . копали ее человек 10 .  не кто толком не смог не чего определить и сделать .. сей час пригнали еще одну  и сказал не возьмись не за какие деньги за нее не уговорили .  тут уже интересные что то с шиной сан  или ключи отвязались как вытащить код безопасность это надо епром выпаивать и считывать так я понимаю. 

Вторая Ёлка С8 начинается?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, Дмитрий пмр сказал:

так нашли в чем дело .  у меня было тоже такое уникальное чудо не давно но там отехал блок всм . питания пропало на блок бси с многими стараниями сделал. когда приехали с буксира завелась перескочил ремень  . как потом я разговаривал с хозяином у него пропала тяга и в один прекрасный день он не смог ее зависть . копали ее человек 10 .  не кто толком не смог не чего определить и сделать .. сей час пригнали еще одну  и сказал не возьмись не за какие деньги за нее не уговорили .  тут уже интересные что то с шиной сан  или ключи отвязались как вытащить код безопасность это надо епром выпаивать и считывать так я понимаю. 

Щось я з цього каламбуру толком не зрозумів питання.

Поки відкладено, людина взяла інше авто. Розбираю інші замовлення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, Slava0941 сказал:

Щось я з цього каламбуру толком не зрозумів питання.

Поки відкладено, людина взяла інше авто. Розбираю інші замовлення.

152.jpg.8ec7d4f5c4828bf8cca066b9d1a001d5.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 "Пляски з бубном" продовжуються.

Перевірив проводку в n-ий раз — все ок.

Зробив IMMOoff (Immo-killer 1.2). Машина завелася. Пробував разів 10, "старт-стоп" все ок. Проїхався, заглушив-завів все ок. Прийшов клієнт забирати, а не тут-то було. Не заводиться.

Залив "рідний" EPROM, завелася. Вже вирішив перевірити пару днів. Заводив, глушив, виганяв-заганяв з території все ОК. 

Вчора віддав клієнту. Ввечері дзвінок - "Приїхав заглушив, вже не заводиться"

 

Що помітив перестає заводитися після установки акумулятора клієнта. Всі операції проводив на своєму акумі, бо клієнтський дохлий, два три рази підряд стартером крутне і все.

Дивно все, сумніваюся що проблема в акумуляторі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки
×
  • Створити...