Amatop 2 Опубликовано 29 сентября Поделиться Опубликовано 29 сентября Пежо Експерт 2,0 HDI 2003 року випуску, VIN: VF3BTRHWB86045098. Двигун 16 клапанів. Під капотом 4 вакуумних клапани. Вакуумні трубки повністю зняті. Потрібна правильна і повна схема вакуумних з'єднань. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Litvinas 210 Опубликовано 29 сентября Поделиться Опубликовано 29 сентября 4 minutes ago, Amatop said: Пежо Експерт 2,0 HDI 2003 року випуску, VIN: VF3BTRHWB86045098. Двигун 16 клапанів. Під капотом 4 вакуумних клапани. Вакуумні трубки повністю зняті. Потрібна правильна і повна схема вакуумних з'єднань. привет я делал когдато, снимал фишку от вак-актуатора и смотрел ошибки, будет по быстрее Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 29 сентября Автор Поделиться Опубликовано 29 сентября Електричні фішки всі стоять на своїх місцях. Потрібна схема з'єднання вакуумних трубок між вакуумним насосом, клапанами і сервоприводами. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Litvinas 210 Опубликовано 29 сентября Поделиться Опубликовано 29 сентября 17 minutes ago, Amatop said: Електричні фішки всі стоять на своїх місцях. Потрібна схема з'єднання вакуумних трубок між вакуумним насосом, клапанами і сервоприводами. вы не совсем меня поняли, от актуатора снимаеш фишку смотриш ошибки, например ,,boost actuator circuit,, значит вакумная трубка от етого клапана в актуатор турбины и т.д. хотя у етих машин толко турбо оставит надо. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 29 сентября Автор Поделиться Опубликовано 29 сентября Дякую за пораду, завтра спробую так розібратися. А от тільки турбо залишити не вийде, бо там на впускному колекторі є повітряна заслонка, яка відкривається вакуумом. Якщо її не відкрити, двигун не запуститься. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
iggorr7 75 Опубликовано 29 сентября Поделиться Опубликовано 29 сентября Вакуумом заслонка закрывается Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 29 сентября Автор Поделиться Опубликовано 29 сентября Прошу пояснити детальніше: заслонка стоїть на вході впускного колектора (між інтеркуллером і колектором). Без вакууму двигун не запускається. Якщо її закрити, то перекривається потік повітря в циліндри. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Премъер 67 Опубликовано 29 сентября Поделиться Опубликовано 29 сентября 43 минуты назад, Amatop сказал: Прошу пояснити детальніше: заслонка стоїть на вході впускного колектора (між інтеркуллером і колектором). Без вакууму двигун не запускається. Якщо її закрити, то перекривається потік повітря в циліндри. Ця заслонка закрывается когда ДВС глушится, плавнее происходит остановка. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 29 сентября Автор Поделиться Опубликовано 29 сентября 8 минут назад, Премъер сказал: Ця заслонка закрывается когда ДВС глушится, плавнее происходит остановка. То вона вакуумом закривається чи відкривається? І, якщо можна, який алгоритм роботи вакуумних клапанів в цій машині - при подачі напруги на них вони повинні закритися чи відкритися? Бо щось там не зрозуміле діється. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Studebeker 88 Опубликовано 29 сентября Поделиться Опубликовано 29 сентября 4 хвилини назад, Amatop сказав: То вона вакуумом закривається чи відкривається? І, якщо можна, який алгоритм роботи вакуумних клапанів в цій машині - при подачі напруги на них вони повинні закритися чи відкритися? Бо щось там не зрозуміле діється. Вакуум закриває заслонку. На вакуумний клапан подається живлення . І таким чином при глушінні авто , заслонка закривається і двигун плавно без тряски глохне. Якщо перепутали трубки і постійно при спробі запуску двигуна, йде вакуум на заслонку то вона буде закпита. І не запуститься двигун. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 29 сентября Автор Поделиться Опубликовано 29 сентября В моєму випадку ситуація така: якщо я з сервоприводу заслонки повністю знімаю вакуумну трубку - двигуна не завести. Якщо я ставлю на нього трубку напряму з вакуумного насоса (навіть без клапанів) - двигун заводиться. (Можливо Ви описуєте роботу заслонки на двигуні 1,9 ?). Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 30 сентября Автор Поделиться Опубликовано 30 сентября Доброго вечора всім. Розібрався з принципом роботи тих вакуумних клапанів. Суть така, що ці клапани не перекривають вакуум. Клапанами їх можна назвати лише тому, що вони пропускають потік повітря тільки в одному напрямку. Наявністю напруги на цих клапанах керується стравлювання вакууму. Тобто, якщо подати напругу, то стравлення перекривається (корпус клапана герметизується) і вакуум надходить з насоса до сервоприводу. Якщо напругу зняти - клапан розгерметизовується і вакуум стравлюється. В моєму випадку до клапанів подається правильна напруга через здвоєне релє. А от керує цими клапанами ECU мінусом. І мінус той не добрий на всіх трьох клапанах (заходить в ECU кожен окремим проводом). Роблю висновок, що якась маса ECU погана. Сьогодні не встиг, буду в середу копати далі. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IhorPro 29 Опубликовано 2 октября Поделиться Опубликовано 2 октября Доброго вечора, я щось не зрозумів, то ви розібрались з фішками на вакуумні актуатори і куди їх підключати? Бо все таки поспішних висновків по ECU не слід робити. Бо якщо ви підключили клапан що має іти на привід заслінки EGR на турбіну, то результат роботи може бути різним. Управління дивіться краще осцилом, тестером не дуже корректно) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 2 октября Автор Поделиться Опубликовано 2 октября 2 часа назад, IhorPro сказал: Доброго вечора, я щось не зрозумів, то ви розібрались з фішками на вакуумні актуатори і куди їх підключати? Бо все таки поспішних висновків по ECU не слід робити. Бо якщо ви підключили клапан що має іти на привід заслінки EGR на турбіну, то результат роботи може бути різним. Управління дивіться краще осцилом, тестером не дуже корректно) Доброго вечора! З фішками все ясно, їх не переплутаєш (по довжині і прокладці). Але все рівно щось не так. Поставив абсолютно новий вакуумний насос PIERBURG, а чомусь глибини вакууму не вистачає. Вагаюся по трубках. Вакуум подається на центральні патрубки, з бокових трубки йдуть до серво. По клапану EGR питань не виникає - на холостих обертах подається вакуум, при збільшенні обертів вакуум на ньому падає. На клапані турбіни постійно присутня напруга (тобто постійний вакуум). Третій клапан на рециркуляцію (заслонка на впускному колекторі). Без вакууму на цій заслонці двигун не запускається. Можливо не правильно трубки попідключав, тому просив підказки як правильно. Маси на ECU хороші, проводи продзвонив, все добре. Плюси на клапани також хороші. Але якщо заслонку "пустити" через клапан - машини не завести. Не уявляю куди ще копати. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IhorPro 29 Опубликовано 2 октября Поделиться Опубликовано 2 октября 36 минут назад, Amatop сказал: Доброго вечора! З фішками все ясно, їх не переплутаєш (по довжині і прокладці). Але все рівно щось не так. Поставив абсолютно новий вакуумний насос PIERBURG, а чомусь глибини вакууму не вистачає. Вагаюся по трубках. Вакуум подається на центральні патрубки, з бокових трубки йдуть до серво. По клапану EGR питань не виникає - на холостих обертах подається вакуум, при збільшенні обертів вакуум на ньому падає. На клапані турбіни постійно присутня напруга (тобто постійний вакуум). Третій клапан на рециркуляцію (заслонка на впускному колекторі). Без вакууму на цій заслонці двигун не запускається. Можливо не правильно трубки попідключав, тому просив підказки як правильно. Маси на ECU хороші, проводи продзвонив, все добре. Плюси на клапани також хороші. Але якщо заслонку "пустити" через клапан - машини не завести. Не уявляю куди ще копати. Блін ну цей третій так би мовити клапан, це ж мала б бути звичайна дроселька, «глушилка» яка закривається для плавної зупинки двигуна. Жодного разу не бачив, щоб вона була закрита в нормальному стані (без вакууму). Маєте якесь більш точне маркування двигуна? Цікаво подивитись, що там французи накрутили) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 2 октября Автор Поделиться Опубликовано 2 октября 1 минуту назад, IhorPro сказал: Маєте якесь більш точне маркування двигуна? Цікаво подивитись, що там французи накрутили) Двигун dw10ated RHW, 2.0HDI, 16 клапанів, 2 розподільчі вали, 107 к.с. На цьому фото видно цю заслонку і її серво. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IhorPro 29 Опубликовано 2 октября Поделиться Опубликовано 2 октября Хм, є у мене на роботі Ford зі схожим двигуном, там здається G6DD чи щось з цієї лінійки. Наче це двигуни однієї платформи, гляну завтра як воно там працює) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
IhorPro 29 Опубликовано 3 октября Поделиться Опубликовано 3 октября Є в мене на роботі Peugeot 807 2007 року, тут 2.0 HDI, але 100 кіловатний і впуск на ньому пластиковий, так тут дроселька завжди відкрита, не знаю що в 2003 році вони курили що зробили щоб дроселька відкривалась коли двигун стартує. Це як мінімум не логічно) треба ж якийсь час прокрутити стартером щоб в набрався вакуум, і тільки тоді відкриється дросель і запуститься двигун, чи як?) Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 3 октября Автор Поделиться Опубликовано 3 октября 18 минут назад, IhorPro сказал: Це як мінімум не логічно) треба ж якийсь час прокрутити стартером щоб в набрався вакуум, і тільки тоді відкриється дросель і запуститься двигун, чи як?) Абсолютно не логічно. Але на диво якщо даю трубку напряму з насоса на заслонку то двигун чудово запускається. Напевно викину клапан, який нею керує і залишу постійний вакуум. До речі - глушиться двигун також м'ягко. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
romanas29 2 003 Опубликовано 3 октября Поделиться Опубликовано 3 октября 14 часов назад, Amatop сказал: На этом фото видна эта заслонка и ее серва. нижняя закрыта , верхняя открыта должны быть без управления 15 часов назад, Amatop сказал: dw10ated ето 8 клапаный DW10ATE4 16 клапанов на колекторе двойная заслонка ? В 29.09.2024 в 15:50, Amatop сказал: Під капотом 4 вакуумних клапани. Вакуумні трубки повністю зняті. с синей фишкой егр , серая фишка турбина Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 3 октября Автор Поделиться Опубликовано 3 октября 7 часов назад, romanas29 сказал: 7 часов назад, romanas29 сказал: с синей фишкой егр , серая фишка турбина Мій двигун таки DW10ATE4. Ви назвали синю і сіру фішки. Але в мене ще є чорна (там 3 однакових клапани). Чим вона керує? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Amatop 2 Опубликовано 10 октября Автор Поделиться Опубликовано 10 октября Підводжу підсумок. Залишив клапани ЕГР і турбіни. Клапан заслонки на впускному колекторі забрав і вакуум не заслонку пустив прямо з насоса. Машина не те що поїхала - полетіла. Заводиться супер. Єдиний недолік - глохне з невеликою вібрацією. Поки що побороти не зміг, тому залишив такий варіант. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти