Перейти к содержанию

MITSUBISHI L200 ошибка P008A Нету тяги


Рекомендуемые сообщения

VIN: mmbjnlc10rh025781
MITSUBISHI L200 2400DIESEL(4N16)/4WD - GL(4WD,DOUBLE CAB),5M/T  09.2024

Доброго усім дня. Заїхав ось такий авто с пробегом 10940км і вже маємо біду, помилка по тиску палива в контурі низького тиску. Автівка не їде, тяги нема зовсім. По словам знайомого, все почалось після ТО (паливний фільтр міняли також) Зробив діагностику - тиск в контурі низького тиску не стабільний, коливання від 230 до 370kPa .Почав з форсунок, все гаразд, Сняв паливний фільтр- дуже багато грязі, Є якісь металеві частинки але не стружка. Замінив фільтр, не помогло.  Зняли бак, паливо - військове. Зараз в руках модуль паливного насоса низького тиску, до насоса підходить 4-ри дроти. Питання як перевірити паливний насос, який повиний бути тиск, і де на колбі є регулятор тиску? 

 

IMG_20250715_113220.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Вітаю. Може кому знадобиться, заміна насоса подкачки в бакі допомогло. Тиск палива стабільний, 450kPa (4,5bar). Але є ще одна задача, с завода автівка дуже повільна, потрібно зробити більш резвою. Шукаю інфу що до програми якою можна вичитати та залити прошивку. PCM модулем Denso 705x bootloader через ОБД не хоче ідентифікувати. ЄБУ в автівці DENSO 4N16

IMG_20250711_174906.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...