Перейти к содержанию

Renault Megane 3 1.5dci EDC DC4 HELP


Рекомендуемые сообщения

Доброго времени суток, нужна помощь!

Меган 3 2012г.в. пред история, умер стартер, самостоятельно пришлось снимать, везти в переборку и ставить, после этих мук, а может это и совпадение, в рандомный момент на приборной панели начали выскакивать ошибки: "Проверьте помощь при старте", "Проверьте ESC", при остановке коробка падает в нейтраль и выбивает ещё "Проверьте коробку передач", через пару секунд все они пропадают и движение продолжается, если не останавливаться то первые две поморгают и уходят. После начинаю смотреть ошибки PyRen-ом, выпадают такие в блоке АКПП:

DTC177512 цепь 1 вх. датчика коробки передач

DTC177612 цепь 2 вх. датчика коробки передачь

DTC070512 *цепь выключателя рычага

Если последняя знакома, как то раз водичка подмочила датчик, весь за герметизирован, то первые две в интернете не могу найти от слова совсем информации на что ругается. Особенно интересно между первым разом и последними прошла неделя и неделя не благоприятная по погоде со снегом и дождями и ни разу не выпадали ошибки

IMG_20250413_163831.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Прийти на форум стоматологів и питати, як самому полікувати собі зуб, бо діагностику вже зробив сам, засунувши дзеркало у рота. 
Та все просто. Купіть обладнання, перечитайти тону літератури, передивіться  тисячи годин відео, потратьте тисячи годин на практику і досвід.
А потім, лукуйте себе самі, та роздавайте свій досвід по формах. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Проблема в тому що спеціалізованих СТО по Renault в Запоріжжі немає, є тільки широкопрофільні по дрібному ремонту та офіціали з руками з дупи, і з цією АКПП усі поголовно відправляють на всі 4 сторони, ще з заміною та потім адаптацією зчеплення зтикнувся. Тому і звертаюсь за допомогою на форум, бо ті дві помилки в мережі не знаходжу зовсім.

14 минут назад, Dok сказал:

Вам треба до сервісу їхати, самостійно там нічого не зробите.

Проблема в тому що спеціалізованих СТО по Renault в Запоріжжі немає, є тільки широкопрофільні по дрібному ремонту та офіціали з руками з дупи, і з цією АКПП усі поголовно відправляють на всі 4 сторони, ще з заміною та потім адаптацією зчеплення зтикнувся. Тому і звертаюсь за допомогою на форум, бо ті дві помилки в мережі не знаходжу зовсім.

8 минут назад, Autodw.pl сказал:

Прийти на форум стоматологів и питати, як самому полікувати собі зуб, бо діагностику вже зробив сам, засунувши дзеркало у рота. 
Та все просто. Купіть обладнання, перечитайти тону літератури, передивіться  тисячи годин відео, потратьте тисячи годин на практику і досвід.
А потім, лукуйте себе самі, та роздавайте свій досвід по формах. 

Проблема в тому що спеціалізованих СТО по Renault в Запоріжжі немає, є тільки широкопрофільні по дрібному ремонту та офіціали з руками з дупи, і з цією АКПП усі поголовно відправляють на всі 4 сторони, ще з заміною та потім адаптацією зчеплення зтикнувся. Тому і звертаюсь за допомогою на форум, бо ті дві помилки в мережі не знаходжу зовсім, не треба бути такими озлобленими.

15 минут назад, Autodw.pl сказал:

Прийти на форум стоматологів и питати, як самому полікувати собі зуб, бо діагностику вже зробив сам, засунувши дзеркало у рота. 
Та все просто. Купіть обладнання, перечитайти тону літератури, передивіться  тисячи годин відео, потратьте тисячи годин на практику і досвід.
А потім, лукуйте себе самі, та роздавайте свій досвід по формах. 

 

22 минуты назад, Dok сказал:

Вам треба до сервісу їхати, самостійно там нічого не зробите.

Мені просто треба розуміння їхати задовбувати цим квестом єдиного, з тих хто залишився, грамотного автоелектрика у місті, чи гнати до людини яка мені повністю до адоптовувала зчеплення і розуміється саме на Renault та коробках EDC, а це інше місто і треба буде вирішувати попутні питання для реалізації цього

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Така сувора правда, володіння Рено - Насан, де для заміни беспечника чи лампочки, треба пів авто розібрати, а клієнти потім питають - чо так дорого? 
Особисто я, більше не роблю французів та італьянців. Все через Ж, навіть схеми, де замість колорової проводки, вони віришили робити все одним коліром але з ціфровим позначенням, яке майже не читається та стирається від одного дотику.  

Але це форум не для помічи клієнтам. 
Як почали робити самі, то й робіть самі. Перевірте все, що відкручивали, та роз'єднували. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

59 минут назад, Autodw.pl сказал:

Така сувора правда, володіння Рено - Насан, де для заміни беспечника чи лампочки, треба пів авто розібрати, а клієнти потім питають - чо так дорого? 
Особисто я, більше не роблю французів та італьянців. Все через Ж, навіть схеми, де замість колорової проводки, вони віришили робити все одним коліром але з ціфровим позначенням, яке майже не читається та стирається від одного дотику.  

Але це форум не для помічи клієнтам. 
Як почали робити самі, то й робіть самі. Перевірте все, що відкручивали, та роз'єднували. 

Не можу не погодитись із тим що для дрібного наче ремонту доводиться деколи пів машини розібрати, але тут до стартеру лазив, там і крутити чи знімати крім 2 гайок з клемами і 2 болтів кріплення на ньому, ну і клеми аккумулятора, нічого, і першим же ділом як вилізло передевився усі найближчі клеми та дроти які міг зачепити, тому і поліз читати помилки, а на що машина скаржиться цими помилками знайти не можу, щось схоже за назвою з помилки це датчик на АКПП з іншої  сторони самої КПП, але там де лазив і кос які туди можуть іти немає, от і прийшов сюди, щоб може підказали, на що ж вона скаржиться і було зрозуміло мій косяк чи щось нове вилізло, та розуміти до кого зі спеців їхати, просто той майстер що є в місті, не дуже шарить саме в EDC

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

8 минут назад, Барнаба сказал:

Не можу не погодитись із тим що для дрібного наче ремонту доводиться деколи пів машини розібрати, але тут до стартеру лазив, там і крутити чи знімати крім 2 гайок з клемами і 2 болтів кріплення на ньому, ну і клеми аккумулятора, нічого, і першим же ділом як вилізло передевився усі найближчі клеми та дроти які міг зачепити, тому і поліз читати помилки, а на що машина скаржиться цими помилками знайти не можу, щось схоже за назвою з помилки це датчик на АКПП з іншої  сторони самої КПП, але там де лазив і кос які туди можуть іти немає, от і прийшов сюди, щоб може підказали, на що ж вона скаржиться і було зрозуміло мій косяк чи щось нове вилізло, та розуміти до кого зі спеців їхати, просто той майстер що є в місті, не дуже шарить саме в EDC

Це коробка pawershift

Ще той гемор . І в більшості ремонт це є заміна блока управління коробкою .

Він не ремонтується!!!

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

5 минут назад, werne сказал:

Це коробка pawershift

Ще той гемор . І в більшості ремонт це є заміна блока управління коробкою .

Він не ремонтується!!!

Дякую за думку, те що не ремонтується в курсі, дякую що одразу не радите намагатись його відремонтувати)

Але наче не типове поводження кпп для виходу його з ладу, плавно переключається і скільки читав помилки не типові для цього, дякую за думку, буду значить зв'язуватись зі спеціалістом по EDC і намагатись доїхати до нього, дякую за напрям)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...