proz 35 Опубліковано 14 січня Поділитися Опубліковано 14 січня 2019 NISSAN KICKS HR16DE автомобиль с америки, была побит блок предохранителей и проводка в передней левой части, все востановили, на осталась ошибка P2614-00 сигнал положения распредвала АР1 Датчик распредвала рабочий, проводку прозвонил, питание присутствует . Ошибка постоянная и не удаляется даже при включенном зажигании. Пробовал менять PCM, не помогло. Но в этом двигатели стоит система электрическое управления фазами впускного клапана, и этим управляет отдельный блок (F18), его я тоже пробовал менять, без изменений. Подскажите, что еще можно проверить, вариантов больше не осталось. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vlad2023 3 Опубліковано 15 січня Поділитися Опубліковано 15 січня Смотрите осцилографом наличие импульсов от датчика. Был случай, что в разъёме датчика не было контакта а проводка щупами звонилась. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
proz 35 Опубліковано 15 січня Автор Поділитися Опубліковано 15 січня 6 часов назад, Vlad2023 сказал: Смотрите осцилографом наличие импульсов от датчика. Был случай, что в разъёме датчика не было контакта а проводка щупами звонилась. Проверил, сигнал есть, на впускному и выпускном распредвале Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
carworker 456 Опубліковано 15 січня Поділитися Опубліковано 15 січня В 14.01.2025 в 19:31, proz сказал: ошибка P2614-00 сигнал положения распредвала АР1 Датчик распредвала рабочий, проводку прозвонил, питание присутствует . Щось не дуже зрозуміло який датчик Ви перевіряєте. На цьому двигуні взагалі скільки датчиків пов'язаних з ГРМ ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
proz 35 Опубліковано 16 січня Автор Поділитися Опубліковано 16 січня 16 часов назад, carworker сказал: Щось не дуже зрозуміло який датчик Ви перевіряєте. На цьому двигуні взагалі скільки датчиків пов'язаних з ГРМ ? ошибка по факту по датчику распредвала, но они целые, импульс есть, но ошибка не удаляется даже при включенном зажигании. Но когда я снимаю разем с блока управления фазовращателем то эта ошибка уходит и появляется новая по связи с этим блоком, потому его и менял. Проводку с блока фазовращателя к эбу проверил, все ок. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
carworker 456 Опубліковано 16 січня Поділитися Опубліковано 16 січня Не за дарма я спитав скільки на распредвалах сенсорів. 2 чи 3 ? HR16DE має модифікації. Тому дивится чим керує F19 і як на це реагують F20 для цого потрібен мотор тестер або 2 канала осц_аф. Не завадить подивитися як встановлені распредвали по відношенню до коленвала. Ну а як шо гібрідна система і є 3ій сенсор то треба купувати мануал. Але спочатку візьмить С3+ і спробуйте пройти тести та все це переобучити. Програмувати не треба. А ще краще мати доступ до древтеч та мангуст. Все зроблять онлайн. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти