Rovian 3 Опубликовано 11 января Поделиться Опубликовано 11 января Авто приїхало з Франції з сажевим фільтром в багажнику, все днище закидане мастилом від турбіни (мастило кидало з холодної частини). Запитати в попереднього власника історію по авто нема можливості. В процесі ремонту була замінена турбіна, в першу чергу через знос посадкового місця патрубка на холодній частині, явних люфтів і спрацювань валу, крильчатки не було. Також був промитий на стенді рідний сажевий фільтр. При заміні турбіни був виявлений забитий канал форсунки перед сажевим, що вказує на довготривалу роботу без регенерації, також забитий датчик та трубка вихлопних газів до турбіни, великий розбіг по корекції форсунок, що і могло бути причиною надмірного сажеутворення (форсунки ще не проходили перевірку). Під час першого пробного заїзду засвітилася помилка по абс та курсовій стаб. C1132 Engine signal 3, через кілька їздових циклів помилка в блоці двигуна P2002 Particle filtre 2. DEF. Вивчення інформації в неті дало розуміння, що данні помилки пов'язані з тиском газів перед турбіною. Підкинув датчик з іншого авто, ще раз перевірив трубку від коллектора до датчика, порівняв сигнал на датчику з сигналом який приходить на роз'єм ЕБУ, знайшов даний параметр в лайф дата (дивно що в AUTEL 808 його нема, більше параметрів видав Autocom). На перший погляд параметри відображаються адекватно. Атмосфера при заглушеному двигуні та зростання тиску при перегазовках. Є підозра на негерметичність між деталями випускного коллектора, турбіни та EGR або, крайня версія, теплові зазори клапанів. В неті інформація по С1132 вже зажована і всі вказують на проблеми з датчиком та трубкою, але ніде не вказано в яких межах має бути цей тиск на різних режимах. Можливо хтось мав досвід або має можливісьть подивитися цей параметр на справному авто. В моєму випадку на холостому ходу в межах 1070-1150 mBar (ще не перевіряв з відключеним EGR) - трохи більше атмосфери. На Рено з таким же датчиком зустрічяв цей показник в межах 1250 mBar, але знов таки, на мою думку, є різниця в якому режимі роботи клапан рециркуляції під час вимірів. Буду вдячний за будь який досвід пов'язаний з цією помилкою. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
KostaDiagnosta 224 Опубликовано 11 января Поделиться Опубликовано 11 января 38 минут назад, Rovian сказал: P2002 Particle filtre 2. DEF Сажевый фильтр приехал, это все что вам нужно знать. Удаление и перепрошивка сэкономит дальнейшее время и средства Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Rovian 3 Опубликовано 11 января Автор Поделиться Опубликовано 11 января Справа в тому, що виходячи з інформації опублікованої в неті видалення сажевого і прошивка проблеми по помилці C1132 не вирішувала. https://carmasters.org/topic/60535-nissan-qashqai-15-dci-abs-error-c1130-c1132/ Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
KostaDiagnosta 224 Опубликовано 11 января Поделиться Опубликовано 11 января 1 час назад, Rovian сказал: Справа в тому, що виходячи з інформації опублікованої в неті видалення сажевого і прошивка проблеми по помилці C1132 не вирішувала. https://carmasters.org/topic/60535-nissan-qashqai-15-dci-abs-error-c1130-c1132/ Это ошибка будет висеть, пока в моорном будет проблема. И тут важно качественное решение. Я сталкивался с таким именно на Ниссане EDC17CP42, когда при неполном решении ошибок УЖЕ В МОТОРНМ НЕ БЫЛО, а ESP горел и круиз не работал. После правильного удаления все пришло в норму Rovian 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Rovian 3 Опубликовано 25 января Автор Поделиться Опубликовано 25 января Все таки проблема в сажевому. "Чистка" не допомогла. Довірився майстрам, що проводили очищення сажевого, які запевнили, що все норм. Після більш детального вивчення параметрів в live data звернув увагу на сажу. Показник був 80 грам, а також диференційний на холостом 50mBar (при нормі до 10mBar). Через команду очитки данних по регенерації скинув сажу на 0 і на трасу спостерігаючи за параметрами у реальному часі. Сажа, ясне діло зразу почала рости, але не дійшовши до 50грам запустилася регенерація. Мінімальний показник по сажі після регенерації 26 грам і новий цикл запускався кожного разу при досягнені трохи більше 30 грам, тобто кожні кілька кілометрів. Після кількох таких циклів ебу видавав помилку по P2002. По C1132, яка спрацьовувала при перших кілька метрів їзди (( Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения
Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!
Регистрация нового пользователяВойти
Уже есть аккаунт? Войти в систему.
Войти