Перейти до змісту

W447, 651 мотор заміна впускного колектора.


Studebeker

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт. Хто в курсі? .W447 651 мотор тріснув впускний колектор.  Знайшов новий колектор, замінник без вихрьових заслонок. Чи можна переставити з старого колектора на новий сервопривід заслонок, підключити фішку, але без підключеня тяги управління заслонок. Так як фізично заслонок нема. Чи буде коректно працювати двигун? Сажеаий, єгр присутні. Адблю відшите ,давно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Studebeker сказал:

Всім привіт. Хто в курсі? .W447 651 мотор тріснув впускний колектор.  Знайшов новий колектор, замінник без вихрьових заслонок. Чи можна переставити з старого колектора на новий сервопривід заслонок, підключити фішку, але без підключеня тяги управління заслонок. Так як фізично заслонок нема. Чи буде коректно працювати двигун? Сажеаий, єгр присутні. Адблю відшите ,давно.

Можна. Зараз 21 століття зараз все можна. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ошибки в маске потереть по вихрям, фишку подвязать на стяжку. это с дросселем там посложнее, по вихрям достаточно маски

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин назад, Makson4eg сказав:

ошибки в маске потереть по вихрям, фишку подвязать на стяжку. это с дросселем там посложнее, по вихрям достаточно маски

Я мав на увазі чи без втручання в прошивку , можна залишити сервопривід вихрьових заслонок?  Сам сервопривід робочий. На 642 моторі , така процедура проходить, заслонки  видалив а моторчик на місці залишив якщо робочий. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

попробуй подвесь его на стяжку, думаю должно работать, а так если есть чем считать прошивку, скидывай, поправлю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Studebeker сказал:

Я мав на увазі чи без втручання в прошивку , можна залишити сервопривід вихрьових заслонок?  Сам сервопривід робочий. На 642 моторі , така процедура проходить, заслонки  видалив а моторчик на місці залишив якщо робочий. 

Так. В колекторе же нема датчіка на ось заслонок все в сервоприводе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Makson4eg сказал:

попробуй подвесь его на стяжку, думаю должно работать

не будет так работать, сервоприводу нужны физически заслонки, что бы видеть крайние положения, только отшивать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, Studebeker сказал:

Всім привіт. Хто в курсі? .W447 651 мотор тріснув впускний колектор.  Знайшов новий колектор, замінник без вихрьових заслонок. Чи можна переставити з старого колектора на новий сервопривід заслонок, підключити фішку, але без підключеня тяги управління заслонок. Так як фізично заслонок нема. Чи буде коректно працювати двигун? Сажеаий, єгр присутні. Адблю відшите ,давно.

Если датчик внутри сервопривода, то должно работать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім хто не пройшов мимо теми. Так датчик позиції заслонок находиться в сервоприводі. На колекторі немає ніяких датчиків по заслонках. Хотів переконатись,  чи можна ставити колектор без заслонок, залишивши сервопривід. Щоб не знімати колектор потім ще раз))) . Хто знімав його той зрозуміє , то ще той ( сєкас) його зняти. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки
×
  • Створити...