Перейти к содержанию

WV Golf Plus помилки P012D і P0238 одночасно


vsvv

Рекомендуемые сообщения

Всім привіт ! Є проблема з авто \мобілем WV Golf Plus 1,4 TSI 2007р. , блок MED17.5.1, авто не розвиває оберти більше 3000 помилка по замиканню на плюс датчика тиску наддуву P012D і велике значення з датчика тиску наддуву P0238 . В параметрах двигуна задане значення наддуву 280, фактичне 950 мілібар при вимкненому двигуні. Покази змінюються адекватно при роботі двигуна. Проводку перевірив, навіть підключав окремимидротами датчик наддуву до блоку управління двигуном, помилки ті самі, десь прочитав що можливо проблема в блоці управління, купили інший блок, помилки ті самі. Прошу знаючих людей допомогти.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

12 минут назад, me4enuy92 сказал:

передуває турбіна

 

Помилки при виключеному двигуні

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

буває що в блокі стоїть датчик атмосфеного давления. він здох і того неправильно покажуе задане значения

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 минуты назад, me4enuy92 сказал:

живлення є на датчику?

 

З проводкою все нормально, на датчику +5в є всі дроти дзвоняться, окремі дроти підкидав від датчика до блоку, датчики є два і два поводять себе одинаково, (замовив третій) блоки управління теж два на двох блоках ситуація одинакова, не знаю в чому справа?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 hours ago, vsvv said:

Всім привіт ! Є проблема з авто \мобілем WV Golf Plus 1,4 TSI 2007р. , блок MED17.5.1, авто не розвиває оберти більше 3000 помилка по замиканню на плюс датчика тиску наддуву P012D і велике значення з датчика тиску наддуву P0238 . В параметрах двигуна задане значення наддуву 280, фактичне 950 мілібар при вимкненому двигуні. Покази змінюються адекватно при роботі двигуна. Проводку перевірив, навіть підключав окремимидротами датчик наддуву до блоку управління двигуном, помилки ті самі, десь прочитав що можливо проблема в блоці управління, купили інший блок, помилки ті самі. Прошу знаючих людей допомогти.

Колись було авто з схожими симптомами, але дизельне. Все відповідало заданим, при наявності постійних помилок по мапу-  діло було в софті.. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

4 минуты назад, EleKtrik82 сказал:

Колись було авто з схожими симптомами, але дизельне. Все відповідало заданим, при наявності постійних помилок по мапу-  діло було в софті.. 

Але є другий блок керування двигуном там софт інший, а ситуація та сама

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

3 часа назад, vsvv сказал:

Покази змінюються адекватно при роботі двигуна

Поясніть. Бо щось не сходиться - на не робочому двигуні 950, в на запущеному 280 і далі правильно показує тиск наддуву?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

6 минут назад, Malina сказал:

Поясніть. Бо щось не сходиться - на не робочому двигуні 950, в на запущеному 280 і далі правильно показує тиск наддуву?

Коли двигун не працює : заданий наддув 280 мілібар. фактичний наддув 950 мілібар. при цьому є дві помилки P012D і P0238, при роботі двигуна скільки наддуву треба стільки і є., але оберти більше ніж 3000 видати не може і помилки висять, блоки є два ситуація не міняється, датчики є два, все ідентично

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Якщо все так, як ви написали, то на запущеному моторі помилки повинні зтиратися і двигун має робити нормально. Помилки на робочому моторі труться?

Як ви отримали два робочі  блоки?

Тиск дивилися тільки в поточних даних? Тестером дивилися сигнал з датчика? Живлення датчика перевіряли? 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   1 пользователь онлайн

×
  • Создать...