vsvv 3 Опубликовано 23 часа назад Поделиться Опубликовано 23 часа назад Всім привіт ! Є проблема з авто \мобілем WV Golf Plus 1,4 TSI 2007р. , блок MED17.5.1, авто не розвиває оберти більше 3000 помилка по замиканню на плюс датчика тиску наддуву P012D і велике значення з датчика тиску наддуву P0238 . В параметрах двигуна задане значення наддуву 280, фактичне 950 мілібар при вимкненому двигуні. Покази змінюються адекватно при роботі двигуна. Проводку перевірив, навіть підключав окремимидротами датчик наддуву до блоку управління двигуном, помилки ті самі, десь прочитав що можливо проблема в блоці управління, купили інший блок, помилки ті самі. Прошу знаючих людей допомогти. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
me4enuy92 17 Опубликовано 22 часа назад Поделиться Опубликовано 22 часа назад передуває турбіна Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vsvv 3 Опубликовано 22 часа назад Автор Поделиться Опубликовано 22 часа назад 12 минут назад, me4enuy92 сказал: передуває турбіна Помилки при виключеному двигуні Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
me4enuy92 17 Опубликовано 21 час назад Поделиться Опубликовано 21 час назад живлення є на датчику? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Решение Spynoff 22 Опубликовано 21 час назад Решение Поделиться Опубликовано 21 час назад Чтобы увидеть решение, войдите или зарегистрируйтесь! Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
me4enuy92 17 Опубликовано 21 час назад Поделиться Опубликовано 21 час назад буває що в блокі стоїть датчик атмосфеного давления. він здох і того неправильно покажуе задане значения Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vsvv 3 Опубликовано 21 час назад Автор Поделиться Опубликовано 21 час назад 4 минуты назад, me4enuy92 сказал: живлення є на датчику? З проводкою все нормально, на датчику +5в є всі дроти дзвоняться, окремі дроти підкидав від датчика до блоку, датчики є два і два поводять себе одинаково, (замовив третій) блоки управління теж два на двох блоках ситуація одинакова, не знаю в чому справа? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
EleKtrik82 38 Опубликовано 21 час назад Поделиться Опубликовано 21 час назад 2 hours ago, vsvv said: Всім привіт ! Є проблема з авто \мобілем WV Golf Plus 1,4 TSI 2007р. , блок MED17.5.1, авто не розвиває оберти більше 3000 помилка по замиканню на плюс датчика тиску наддуву P012D і велике значення з датчика тиску наддуву P0238 . В параметрах двигуна задане значення наддуву 280, фактичне 950 мілібар при вимкненому двигуні. Покази змінюються адекватно при роботі двигуна. Проводку перевірив, навіть підключав окремимидротами датчик наддуву до блоку управління двигуном, помилки ті самі, десь прочитав що можливо проблема в блоці управління, купили інший блок, помилки ті самі. Прошу знаючих людей допомогти. Колись було авто з схожими симптомами, але дизельне. Все відповідало заданим, при наявності постійних помилок по мапу- діло було в софті.. Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vsvv 3 Опубликовано 20 часов назад Автор Поделиться Опубликовано 20 часов назад 4 минуты назад, EleKtrik82 сказал: Колись було авто з схожими симптомами, але дизельне. Все відповідало заданим, при наявності постійних помилок по мапу- діло було в софті.. Але є другий блок керування двигуном там софт інший, а ситуація та сама Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Malina 510 Опубликовано 20 часов назад Поделиться Опубликовано 20 часов назад 3 часа назад, vsvv сказал: Покази змінюються адекватно при роботі двигуна Поясніть. Бо щось не сходиться - на не робочому двигуні 950, в на запущеному 280 і далі правильно показує тиск наддуву? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
vsvv 3 Опубликовано 20 часов назад Автор Поделиться Опубликовано 20 часов назад 6 минут назад, Malina сказал: Поясніть. Бо щось не сходиться - на не робочому двигуні 950, в на запущеному 280 і далі правильно показує тиск наддуву? Коли двигун не працює : заданий наддув 280 мілібар. фактичний наддув 950 мілібар. при цьому є дві помилки P012D і P0238, при роботі двигуна скільки наддуву треба стільки і є., але оберти більше ніж 3000 видати не може і помилки висять, блоки є два ситуація не міняється, датчики є два, все ідентично Dgrifon 1 Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Malina 510 Опубликовано 18 часов назад Поделиться Опубликовано 18 часов назад Якщо все так, як ви написали, то на запущеному моторі помилки повинні зтиратися і двигун має робити нормально. Помилки на робочому моторі труться? Як ви отримали два робочі блоки? Тиск дивилися тільки в поточних даних? Тестером дивилися сигнал з датчика? Живлення датчика перевіряли? Ссылка на комментарий Поделиться на другие сайты Поделиться
Рекомендуемые сообщения