Перейти к содержанию

Master 2.3 biturbo димить, нема тяги


Рекомендуемые сообщения

17 часов назад, sosa022 сказал:

Сьогодні дивились знову авто. По факту: замінили вакуумний клапан, який стоїть біля шківа колінвала, з якого трубки йдуть на великий грибок великої турбіни. Машина стала норм заводитись. Зразу після заміни трохи нестабільні обороти були і не давало розгазувати більше 2700 обертів. Потім стало краще, оберти перестали плавати. Заводиться чітко, на холостих чітко працює, почали їхати трохи диміла, але по трохи перестало диміти вихлоп став нормальний, не їдкий і без диму.

АЛЕ

Є але. Їде якось тупувато, на нищих передачах ще більш менш, а на вищих нажав газ в пол і чекаєш поки вона по трішки розганяється. 

А на нижчих якщо оберти тримати більше 3000 в ходу то в салоні аж уши закладає, якийсь такий гул стоїть.

Такий гул і перед тим був. І зараз він залишився, лише перестала диміти ну і стала більш менш їхати. Плюс турбіна стала дути, бо раніше патрубки вжимало, а тепер роздуває так як і має бути.

 

Поки думаю що далі робити...

Запакований каталік? Не дає вихлоп розкрутити турбіну?

Ще питання. Клапан той що я замінив ідентичний тому, який стоїть зверху на моторі? Візуально вони то схожі, але на нижньому є окремий шланжик з грибочком, походу для забору повітря. А на верхньому грибочок разом з клапаном без шланжика.

Чи все таки вони не ідентичні. Може через те воно ще толком не працює, бо я поставив клапан такий як верхні

 

Завів сьогодні, часом оберти підплавували, прогрілась то більш менш стабільно, але сильна вібрація і гул в салоні є.

Газую на місці газує але тугувато набирає. Замінив верхній вакуумний клапан зразу резвіше стала набирати оберти якщо на місці газувати, але попробували проїхатись всерівно не їде толком, тупить сильно і димить сизим якщо тапок в пол їхати

IMG_20250319_144513.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Честно без обид с таким подходом она не поедит. Вам задают прямые вопросы и не отвечайте. Ремонтируйте дальше.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 4 недели спустя...
В 19.03.2025 в 22:04, Премъер сказал:

Честно без обид с таким подходом она не поедит. Вам задают прямые вопросы и не отвечайте. Ремонтируйте дальше.

Без обід. Я маю доступ робити авто тільки час від часу. Тому що прошусь в чужий гараж.

1. Турбіни перевірені на стенді, відреставровані все норм

2. Всі вакуумні клапани замінені на нові

3. Сажовий з каталіком і всіма датчиками які на ньому прикручені замінено на нові.

4. ДМРВ замінено на новий

5. Датчик турбіни який стоїть спереду двигуна біля егр новий

6. Штоки на турбінах ходять так як описували вище. 

7. Вакуум поки нема чим заміряти бо загубили вакууметр. Поки нема де взяти. 

Після проробленого такі результати:

Стала краще заводитись, перестала диміти, патрубки стали роздуватися, а не втягуватись як перед цим. Починаєш рушати їхати то норм рушає.

Почав вискакувати чек по недодуву турбін. Значить думаю прошивка норм все.

Так само якщо знімали фішки з вакуумів то чеки теж вискакували, значить прошивка норм.

Зараз заводиться, починає їхати, але слабий наддув. Тапок в пол а вона ледь-ледь розганяється, дотягую до 3000 обертів і більш не дає розкрутити, їдеш пару секунд на 3000 обертів і тоді вискакує чек по недодуву.

Форсунки по компу в норм параметрах.

Диф тиск був завеликий до заміни каталіка, після заміни не перевіряв. Різниці між до заміни і після ніякої не відчув, єдине це що диміти перестала як кат замінив.

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

2 hours ago, sosa022 said:

Без обід. Я маю доступ робити авто тільки час від часу. Тому що прошусь в чужий гараж.

1. Турбіни перевірені на стенді, відреставровані все норм

2. Всі вакуумні клапани замінені на нові

3. Сажовий з каталіком і всіма датчиками які на ньому прикручені замінено на нові.

4. ДМРВ замінено на новий

5. Датчик турбіни який стоїть спереду двигуна біля егр новий

6. Штоки на турбінах ходять так як описували вище. 

7. Вакуум поки нема чим заміряти бо загубили вакууметр. Поки нема де взяти. 

Після проробленого такі результати:

Стала краще заводитись, перестала диміти, патрубки стали роздуватися, а не втягуватись як перед цим. Починаєш рушати їхати то норм рушає.

Почав вискакувати чек по недодуву турбін. Значить думаю прошивка норм все.

Так само якщо знімали фішки з вакуумів то чеки теж вискакували, значить прошивка норм.

Зараз заводиться, починає їхати, але слабий наддув. Тапок в пол а вона ледь-ледь розганяється, дотягую до 3000 обертів і більш не дає розкрутити, їдеш пару секунд на 3000 обертів і тоді вискакує чек по недодуву.

Форсунки по компу в норм параметрах.

Диф тиск був завеликий до заміни каталіка, після заміни не перевіряв. Різниці між до заміни і після ніякої не відчув, єдине це що диміти перестала як кат замінив.

 

думаю, турбіни варто на стенді робити, а не просто міняти актуатори...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
  • Создать...